Gå til innhold

hamster på ferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en liten hamster (som begynner å bli litt gammel, over ett år i hvertfall), og i sommer skal vi tre uker til Stavanger (bor i Oslo). Går det an å ha med hamsteren (i bilen)? Eller vil en så lang kjøretur (ca 8 timer) være for stressende for en stakkars liten hamster? Det er bare selve reisen jeg tenker på, oppholdet i stavanger vil ikke være noe problem ettersom vi skal bo hos foreldre.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lamia Lenis
Skrevet

Får den være i buret sitt på reisen da? Det går sikkert bra hvis omgivelsene er kjente. Hvis den kan være i huset sitt og slikt.

Skrevet

Tenkte å ha den i sitt eget bur, ja. Var vel litt redd for mye risting og sånn.

Skrevet

Jeg ville nok ikke satt ut dyret mitt for en åtte timers biltur. Tilogmed å ta med en katt ville jeg vært skeptisk til.

Det blir nok mye risting, varme, bråk o.l. for den lille. Og ikke kan det være for kaldt heller.

Skrevet

Det ville ikke jeg tatt sjansen på. Hamster blir for stressa og den tåler ikke trekk, åpne vinduer evn air condition i bilen. De sover på dagen og blir fort stressa hvis de blir mye forstyrra. Har du ingen som kan se etter den for deg? Hvis du absolutt skal ta den med må du huske og sikre buret i bilen slik at det står stødig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...