mowgli Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har en heklet dåpskjole som har blitt litt misfarget, kan jeg klore den for at den skal bli hvit igjen? Underkjolen er i silke..... Andre tips?
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Bakpå klorflasken står det hvertfall at silke ikke tåler klor.. så ville ikke kloret selve silken. Det går ikke an å bare klore det ytterste heklede laget da?
mowgli Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 Bakpå klorflasken står det hvertfall at silke ikke tåler klor.. så ville ikke kloret selve silken. Det går ikke an å bare klore det ytterste heklede laget da? De er sydd fast sammen så det går dessverre ikke....
Humleblomst Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Har du forhørt deg på renseri? Kan ikke de hjelpe deg er det nok ikke mange som kan, vil jeg tro. Dessverre...
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Ta ut underkjolen, og så kan du klore den heklede kjolen. Hvis du ikke klarer det selv, få en sydame til å hjelpe deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå