Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Fikk ikke helt svar på det jeg spurte om i den andre tråden om lønn i juni, så spør her.

Jeg har vært ansatt i jobben min i 3 år. Fikk utbetalt skattepengene i mai, ettersom jeg spurte om det. Men, får jeg vanlig lønn i juni? Har ikke tatt ut noe ferie.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Hvis du har gitt beskjed om at du ikke skal ha ferie i år (og du vet at de som jobber med lønnsutbetaling har fått den informasjonen) skal du få utbetalt vanlig lønn.

Men egentlig har arbeidsgiveren din etter ferieloven plikt til å sørge for at du får ferie...

Gjest Megisen
Skrevet

Skjønner ikke helt. Hva har skattepenger med ferien din /lønnen din å gjøre? Og hvordan kan man få skattepengene utbetalt i mai?

Skrevet
Fikk ikke helt svar på det jeg spurte om i den andre tråden om lønn i juni, så spør her.

Jeg har vært ansatt i jobben min i 3 år. Fikk utbetalt skattepengene i mai, ettersom jeg spurte om det. Men, får jeg vanlig lønn i juni? Har ikke tatt ut noe ferie.

Skattepengene er det vel ingen som får før etter 25 juni så vidt jeg har skjønt. Det er ikke feriepengene du har fått utbetalt i mai i stedenfor juni? Hvis det er tilfelle så skal du ha vanlig lønning i juni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...