qrs Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Tror dere dette hadde vært noe? Og hvor får jeg tak i det i tilfelle? Har forsøkt Extra Leker her vi bor men de er utsolgt og venter ikke å få det inn igjen før til høsten og Mini har bursdag i juli! Evt har du noen andre tips?
*Emma* Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Ja det tror jeg. MEN jeg tror kanskje at om jeg skulle lagt penger i ett dukkehus ville jeg kjøpt ett som var litt "mindre barnslig" sånn at hun ikkeble lei av det såfort. Ser for meg at feks ett Lundebyhus er morsomt både for en 3åring og en 6-7åring -men det der er man ganske ferdig med som 4 åring.... (Kan godt hende jeg tar feil...)
Gjest Gjest_Ella_* Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Eller du kan kjøpe lego Duplo- slott! vet ikke om det er jente eller gutt du skal kjøpe til men her har du noen forslag : For jenter For gutter Og når man har lego duplo kan man kjøpe til det meste, biler, dyr, folk, fly... you name it! Jenta mi fikk et prinsesseslott med fadderen sin i bursdagsgave, og nå ved andre anledninger får hun biler, hester og andre ting attåt. hun leker seg godt med dette. hun er 4 år nå. anbefales ihvertfall
qrs Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2008 Eller du kan kjøpe lego Duplo- slott! vet ikke om det er jente eller gutt du skal kjøpe til men her har du noen forslag : For jenter For gutter Og når man har lego duplo kan man kjøpe til det meste, biler, dyr, folk, fly... you name it! Jenta mi fikk et prinsesseslott med fadderen sin i bursdagsgave, og nå ved andre anledninger får hun biler, hester og andre ting attåt. hun leker seg godt med dette. hun er 4 år nå. anbefales ihvertfall MIni har en storebror som har lassevis med Duplo. Selv har hun det største prinsesse-slottet fra Duplo. Det er derfor jeg er på jakt etter noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå