Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Del Skrevet 11. juni 2008 Heisann! Sitter å ser på nettsidene til StarTour og Ving nå på reisemål til Hellas. Kunne tenkt meg å kombinere to øyer, men har funnet ut at på StarTour sine sider går ikke dette (da må man ringe). På Ving sine sider finner jeg ingenting. Noen som vet hvordan jeg kan finne kombinasjonsreiser til Hellas, evnt. andre selskap som kan være aktuelle. (Tenker på avreise fra Oslo). Og er det noen som har forslag på ulike typer kombinasjonsreise? Har kun prøvd Santorini (1 uke) - Naxos (1 uke) selv, men det var veldig bra. I hovedsak er det Hellas vi har tenkt å reise til. Ønsker å bestille alt på forhånd, ettersom vi skal ha med små barn på turen og kan ikke ta alt på sparket. Veldig takknemlig for svar. Ha en fin sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mixelite Skrevet 11. juni 2008 #2 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg vet at Lilleput reiser http://www.lilleput.no tidligere har hatt kombinasjonen Chios - Lesvos. Du kan jo kontakte dem og høre. Ellers går det jo an å velge en større øy og bo litt på hvert sted? Chios f.eks er så stor at man fint kan f.eks velge en baderferie på Karfas i kombinasjon med noen dagers opphold i f.eks Emborios ved den sorte lavastranden og noen dager i/ved Volissos i nord. Så får man med seg de store variasjonene i øyas natur med det samme :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #3 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei! Vi reiser på lør med apollo og skal kombinere en uke på Naxos og en uke på Paros. Bestillte på nettet. Det er også mulig å velge tre øyer på 14 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #4 Del Skrevet 11. juni 2008 Ahaaaa, supert! Takk for hjelpen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsessa Skrevet 11. juni 2008 #5 Del Skrevet 11. juni 2008 Vi skal reise med apollo og skal være borte i 2 uker. Den ene uken har vi ordnet med bosted selv i en by og den andre uken skal vi bo gjennom Apollo. Dette er på samme øy men i 2 forskjellige byer. Så vi flyr jo tur/retur samme flyplass. Ellers så går det jo også og bestille kun fly og ordne med bosted selv. Er ikke øyene så langt fra hverandre er det jo bare å ta ferge i mellom dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #6 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei Prinsessa! Takk for svar. Kan jeg spørre hvilken øy dere har valgt, og evnt. kan du tipse oss om privat bosted? (Evnt. om det er noen nettsteder det står litt så vi kan booke privat der). Grunnen til at jeg ønsker å ha bosted etc. klart på forhånd, og ikke ta ting litt på sparket er at vi for første gang ikke skal reise alene som par, men ha med oss liss-baby'n vår for første gang. (Og nå har jeg blitt sånn hønemor og tror at jeg må ha ALT klart i forhold til hvor vi skal bo og ligge da, før vi reiser..he,he,he) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 13. juni 2008 #7 Del Skrevet 13. juni 2008 Du kan prøve www.islandstrolling.no for masse gode tips vedr. de greske øyer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsessa Skrevet 13. juni 2008 #8 Del Skrevet 13. juni 2008 Vi skal Thassos. Skal bo en uke her: http://www.hotel-maria-thassos.com/index.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå