Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Skal arrangere en liten sammenkomst for jobben i neste uke, og tenkte vi skulle starte med jordbær og champagne. Nå blir ekte champagne litt for dyrt, så da tenkte jeg at vi kunne ha musserende vin i stedet for. Men da kommer det store spørsmålet: Hvilken???
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Skal arrangere en liten sammenkomst for jobben i neste uke, og tenkte vi skulle starte med jordbær og champagne. Nå blir ekte champagne litt for dyrt, så da tenkte jeg at vi kunne ha musserende vin i stedet for. Men da kommer det store spørsmålet: Hvilken??? delapierre brut er veldig god og veldig billig! frisk og ikke for søt! 74,90 på polet
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 delapierre er god og rimelig ja. jeg husker aldri hvilken jeg liker best, brut eller seco? :s
birma Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Der er så og si kun en eneste muserende vin som man serverer med jordbær, og det er Martini Asti. Den koster 107 kroner for 75 cl, og er nydelig.
Supraspinatus Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Der er så og si kun en eneste muserende vin som man serverer med jordbær, og det er Martini Asti. Den koster 107 kroner for 75 cl, og er nydelig. Sikkert god til bær denne her, men vær klar over at den er ganske søt, og kan minne mer om brus enn en hvit vin.
Gjest Lacuna Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Jeg ville forsøkt en eller annen type prosecco, for eksempel denne, eventuelt en vinho verde, som er alkoholsvak og lett musserende. Søt musserende ville jeg unngått, fordi det bare får bærene til å smake surt og ekkelt.
Mixelite Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 Sikkert god til bær denne her, men vær klar over at den er ganske søt, og kan minne mer om brus enn en hvit vin. Jeg liker Martini Asti jeg og har tenkt at den kan passe fint til jordbær, men jeg er enig i at den er litt søt. Hva med Sparkling blue nun? Nå har jeg bare drukket den til hummer, men hummer er jo også litt søtt i smaken, synes jeg.
Gjest Gjest de Borgogne Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Jeg ville ha forsøkt en Crémant de Bourgogne. Den er musserende, men ikke for søt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå