Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 :gråte: Frisøren klipte en helt annen sveis enn det jeg ba om. Jeg hadde spart til langt hår, og nå er det hakkete over hele. Jeg ba om å klippe tuppene nederst, mens hun klipte opp hele håret :gråte: Måtte bare få ut frustrasjonen
suzie Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jeg klaget en gang jeg fikk noe helt annet enn hva jeg ba om, og da fikk jeg ny time som jeg ikke betalte for. Det var riktignok farge, så det er jo litt enklere å rette opp enn feil klipp
Gummiloppa Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 (endret) Kjenner følelsen. Opplevd det samme selv Hele humøret falt i grus og jeg grein resten av kvelden, hehe... Uff, jeg så ikke ut etterpå. Gikk fra fint langt hår til skikkelig hockey fordi frisøren "syntes jeg hadde kledd kort hår"... Endret 11. juni 2008 av Tillepike
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Ser ut som jeg har klipt meg selv. Må bare vente til det vokser ut igjen, men huff så lang tid det tar. Håret var vått når hun klippet det så jeg så ikke helt hva hun gjorde. Sa at jeg kun ville klippe det nederst. Men er vel ikke den eneste som har vært uheldig hos frisøren.
Ambivalent Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Kjenner igjen den følelsen ja... Opplevd det mange ganger selv. Er faktisk kun én frisør som har klart å gi meg nøyaktig det jeg vil ha. Men hun er ute i permisjon på ubestemt tid... (typisk). Mange frisører som ikke burde vært frisører. Men lykke til, det blir sikkert ikke så ille når du blir vant til det. Jeg tar forresten alltid med bilde når jeg drar til frisøren.
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Følger nok bedre med neste gang ja. Har brukt så mye penger på kurer og dyr balsam for at det ikke skal bli slitt. Har hørt at B- vitaminer og fiske olje gjør at håret blir lengre. Kanskje jeg skal prøve det. Blir nok vant til det ja. Kan jo ha det i hestehale en stund.
Annie Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Jeg blir så sint på de frisørene som gjør sånt! Er frisør selv, og ja, jeg kan ha synspunkter på hva folk bør ha eller ikke, men om kundene ber om en spesiell ting og ikke vil ha det som jeg foreslår, ja så gjør jeg som kunden sier. Misfornøyde kunder er den verste reklamen man kan få. Gå tilbake der du var og krev pengene tilbake. Lykke til med sveisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå