Gå til innhold

Grå dress

Karmela

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Vi skal i bryllup nå i slutten på juni, jeg og min mann, og far. Det jeg egentlig lurer på er om det er greit at min far kommer i grå dress? Det står ingenting om bekledning på invitasjonen (men regner med det er pen). Han er i sekstiåra. Bør han kjøpe seg sort dress, eller kan han gå med hans grå? Det er forresten en pen dress, kanskje ett år gammel (Så den er ikke noe fra konfirmasjonen hans i nittenbilogbue)

Lurer bare på litt does and dont's i forhold til bekledning av menn i bryllup - da jeg aldri har vært i ett før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den synes jeg han kan ha paa seg! Har ikke hoert at menn kun kan komme i sort dress?

Forresten saa synes jeg lys dress (altsaa ikke-svart) ofte er mye finere enn sort...

Endret av Chimamanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Det er jo litt an på settingen.. I tillegg kommer det an på om det er en mørk eller lys grå dress? Er den mørk, så tror jeg det går bra.

Les litt her om hvordan man kler seg i bryllup.

Kos dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt an på settingen.. I tillegg kommer det an på om det er en mørk eller lys grå dress? Er den mørk, så tror jeg det går bra.

Les litt her om hvordan man kler seg i bryllup.

Kos dere!!

Jeg syns absolutt at en grå dress, lys eller mørk, kan brukes i sommerbryllup :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...