Gå til innhold

Gratis kennel og hundevenn

Anbefalte innlegg

Gjest vimselot
Skrevet

Bikkjene klarer jeg å lære noe, dvs jeg skjemmer de bort som en dum bestemor som bare har de til låns, men jeg kommer alltid tilbake med hunden og forteller at nå kan den det...ofte må jeg vise eierne at nå kan bikkja di forskjell på høyre og venste, som en kommando, ikke kommando, men som et språk.

En gneldrebikkje, som jeg passet, jeg fikk vekk den uvanen, på under et døgn, da eieren kom og ringte på, var hunden stille som en mus, da trodde eieren at vi ikke var der, mens jeg ventet og egentlig var lei av å ha hund, dvs alle turene, spess om morgenen...

ER vokst opp med natur og bikkjer spesielt, og hunder krever ikke dette av oss, at vi skal være ærlige, de VET når vi er ærlige.

Ofte lurer jeg på om de er litt mer glupere enn oss, på visse områder og nå snakker jeg ikke om luktesansen.

Hester også...

Noen har sagt til meg at jeg må begynne å ta betalt for å kunne kommunisere med dyr. Jeg vil ikke, og vil jeg, vil jeg undergrave et marked som alt er eksisterende og der de tar seg godt betalt.

Dessuten kan jeg ikke. Standardsvaret.

Jeg savner bikkja mi, jeg fulgte henne til veterinæren, dumme meg, jeg burde heller latt en jeger skyte henne. Hun hadde kreft, men jeg angrer på måten jeg gjorde det på.

Ikke at jeg gjorde det, tok den beslutningen. Flere sa til meg, at de kunne ta henne til veterinæren, men jeg ristet på hodet.

Det var forferdelig, er kanskje en av grunnene til at jeg aldri vil ha hund mer.

Å SE bikkja dø, miste alle funksjoner, falle sammen, på et kontor.

Grusomt.

Jeg vil haike med en jeger, hvis jeg vet om en syk hund (ikke en akutt syk) en annen gang.

Jeg kan telepatere med dyr. I marka f.eks. med elg med kalv. Jeg blir ikke jaget, kan bevege meg ti meter unna. Men det er jo i marka...der er vel elgene vant til mennesker. Men min far har sagt til meg at de kan være farlige, men jeg har aldri opplevet det, jeg gjør det på min måte, jeg er ingen jeger slik han er, og det oppfatter elgen...

Hvorfor skriver jeg så mye.

Burde jeg avkrevet betaling, utviklet mine evner og blitt kynisk?

Jeg mener nei, men da kan jeg ikke hjelpe flere enn de bikkjene jeg kjenner via venner og familie. Men kan jeg hjelpe?

Ja, jeg kan telepatere med bikkjer. Er det ikke noe alle kan? Bikkjer er jo tankelesere de lux...

Hva mener dere? Ikke om meg, men om fenomenet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Telepati er tull mener jeg. Men enkelte mennesker har et langt bedre lag med dyr enn andre.

Gjest vimselot
Skrevet
Telepati er tull mener jeg. Men enkelte mennesker har et langt bedre lag med dyr enn andre.

Ok, all respekt til deg og dine meninger. Telepati kan bevises.

Skrevet

Hva mener jeg? Hehe..om hva? Litt vanskelig å nøste sammen trådene her, mulig jeg hadde skjønt hva du mente om jeg ikke var nykter.

Gjest Gjest
Skrevet
Ok, all respekt til deg og dine meninger. Telepati kan bevises.

Kom gjerne med linker til slike beviser. Alltid åpen for noe nytt, som faktisk kan vitenskapelig bevises.

Skrevet

Nå kommuniserer jeg ikke med elger i marka men skal inrømme at jeg har et noe spesiellt forhold til hunder. Jeg har veldig lett for å "lese" dem. Tenker på ulike sinnstemninger,kjønn og personlighet. Det er bare noe som skjer av seg selv. Det er ingen samtale som skjer og jeg får ingen detaljer.

Det er spesiellt med hunder fordi jeg liker dem best. Men det samme skjer med dyr jeg ikke har noe forhold til.

Ett eksempel er innekatter. Jeg kjenner to innekatter. En av dem gir meg følelsen av dyp frustrasjon og at den nesten ikke får puste. Mens den andre katten ikke har en bekymring i verden og har det helt topp. Det som er litt spesiellt er at den siste katten får i mine øyne mye dårligere stell enn den første. Slik "informasjon" har jeg fått hele livet og det er bare helt naturlig for meg at det er sånn. Føler ikke at det er noe spesiellt i det hele tatt! Det overasker meg mer at noen folk ikke har en eneste antenne når det gjelder dyr enn at de "snakker" med dem.

Jeg synes ikke dette er noe rarere enn at noen er flinkere til å lese menneskers følelser og behov enn andre. De behøver jo ikke være synske eller drive med tankeoverføring selv om de bruker intuisjonen sin bedre. Vi er alle forskjellige :)

Gjest Gjest
Skrevet

Klarer ikke å henge med i tankerøret jeg. For meg så virker det hele litt sprøtt.

Skrevet

Det kan jeg forstå :ler: Jeg kan skrive om det her men det er ingenting jeg snakker åpent om for å si det sånn.

Jeg tok med bikkja mi til en dyretolk engang av nyskjerrighet. Det må være noe av det dummeste jeg har vært med på !!

• 2 uker senere...
Gjest vimselot
Skrevet

Ja vel. Vet jeg har laget en annen tråd ang dyr og følelser, så ingen kan egentlig vite hva jeg spør om men det betyr visst ikke noen ting. Telepati er et eget emne. vet det.

Skrevet

Selvsagt er telepati reellt. Ja, jeg synes du skal utvikle det, definitivt. Men hjelp folk gratis du, når du har tid, hvis du vil bli trodd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...