Gjest Lea Skrevet 21. mai 2003 #21 Del Skrevet 21. mai 2003 Ser at du har fått masse råd allerede. Men har du prøvd med linfrø? En skje eller to skylt ned med vann gjør underverker. Dette er dessuten både sunt og billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 21. mai 2003 #22 Del Skrevet 21. mai 2003 Og å bevege kroppen er heller ikke å forakte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 21. mai 2003 #23 Del Skrevet 21. mai 2003 Linfrø har jeg aldri hørt om... *tenke, tenke* Kanskje det hadde vært noe? Ja.. Lactulose er noe av det samme som de fiber pillene jeg skal ta nå. Det sa apoteknikern da, forskjellen på de var at Lactulose er søtt og klissete.. Jeg har begynt å trene 2-3 ganger i uka da så Men takk for at dere bryr dere, setter jeg stor pris på :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 21. mai 2003 #24 Del Skrevet 21. mai 2003 Ser at du har fått masse råd allerede. Men har du prøvd med linfrø? En skje eller to skylt ned med vann gjør underverker. Dette er dessuten både sunt og billig. Kjøpes på mange apotek og helsekostbutikker. Legg de gjerne i bløt i vann over natten og bland de med youghurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 21. mai 2003 #25 Del Skrevet 21. mai 2003 Smaker Linfrø bedre enn svisker da? Jeg tvang det i meg en gang men kun for at det skulle være bra for fordøyelsen. Jeg fikk svelget det ned, men direkte godt var det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 21. mai 2003 #26 Del Skrevet 21. mai 2003 Smaker Linfrø bedre enn svisker da? Jeg tvang det i meg en gang men kun for at det skulle være bra for fordøyelsen. Jeg fikk svelget det ned' date= men direkte godt var det ikke... Muligens ikke, men med youghurt blir det mer som musli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 21. mai 2003 #27 Del Skrevet 21. mai 2003 Du trenger egentlig ikke å "smake" frøene i det hele tatt, bare svelg dem ned men vann. Ellers kan de jo brukes i brød og sånt da, men jeg kan ikke fordra linfrø.. Går greit å skylle dem ned, men fikser dem ikke i brød og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2003 #28 Del Skrevet 21. mai 2003 Fant denne siden: http://www.nof-norge.org/osteoporose/forstoppelse.htm Kanskje du finner noen gode råd der. Har hørt et kjærringråd mot forstoppelse, det er å spise to kiwier, vet jo ikke om det virker da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 22. mai 2003 #29 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg tar litt linfrø oppi yoghurt sammen med havregryn e.l. Kan ikke si jeg noengang har merket at de smaker noe særlig. Men de setter seg i tenna :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 25. mai 2003 #30 Del Skrevet 25. mai 2003 Du kan prøve et velkjent Grete Rhode triks. Spis ett par kiwi hver dag. Det har hjelp meg en del, aknskje det akn funke for deg og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 25. mai 2003 #31 Del Skrevet 25. mai 2003 Det som er viktig hvis du skal bruke linfrø er at du tar en spiseskje linfrø og lar ligge i vann over natten. De blir ganske slimete, men glir lett ned. Hvis du IKKE bløter dem kan du risiskere at de har motsatt effekt, nemlig at de suger væske fra tarmen til seg - og når problemet ditt er hard avføring er det det siste du trenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå