Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Ja, tittelen sier vel egentlig det meste. Lurer også på hvor mange salathoder og hvor mye annet tilbehør jeg skal kjøpe. Har noen noe forslag på spennende tacotilbehør?
billie Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Tja.. 5*500 g pakker kansje? Hvis man regner 3 stk på en pakke kjøttdeig. Kjøp 6 pakker så er du sikker. (Når det er sagt så spiser jeg og gubben opp en pakke karbonadedeig når vi har taco, men vi er ikke småspiste av oss) Godt tilbehør er guacamole, hot salsa, rømme, bønnesalsa, isbergsalat, mais, løk, ost!, paprika, agurk, jalapenos, bønner... Er ikke såå vanskelig å regne ut hvor mye du trenger av det andre vel? Bare tenk hvor mye du/venner/kjæreste spiser og gang det opp med 15. Legg på litt ekstra så ingen behøver å gå sultne.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Tja.. 5*500 g pakker kansje? Hvis man regner 3 stk på en pakke kjøttdeig. Kjøp 6 pakker så er du sikker. (Når det er sagt så spiser jeg og gubben opp en pakke karbonadedeig når vi har taco, men vi er ikke småspiste av oss) Godt tilbehør er guacamole, hot salsa, rømme, bønnesalsa, isbergsalat, mais, løk, ost!, paprika, agurk, jalapenos, bønner... Er ikke såå vanskelig å regne ut hvor mye du trenger av det andre vel? Bare tenk hvor mye du/venner/kjæreste spiser og gang det opp med 15. Legg på litt ekstra så ingen behøver å gå sultne. Tusen takk for svar:) Jeg har jo en formening, men det er greit å høre at jeg ikke er helt på bærtur.
Gjest *Mim* Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 En halvkilo holder fint til oss seks når vi spiser taco. Tror jeg hadde beregnet 2 kilo, og et par salathoder. Godt med ost, mais og rømme!
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 en halvkilo på 6 personer?? 4 av dere er vel veggiser da en halvkilo er nok til 3 personer hos oss som spiser ca 3 skjell eller tortillas hver.
Gjest *Mim* Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 en halvkilo på 6 personer?? 4 av dere er vel veggiser da en halvkilo er nok til 3 personer hos oss som spiser ca 3 skjell eller tortillas hver. Ikke veggiser, men barn. Husk nok tortillas og skjell - det er så kjedelig å slippe opp for. Tror jeg hadde beregnet 3 til hver, og bittelitt attpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå