Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei folkens, jeg trenger hjelp til et lite dilemma jeg har med meg selv her. Mobilen min er ødelagt, og jeg skal kjøpe meg iPhone istenfor ny mobiltelefon, valget jeg har er :

1. Bestille meg en iPhone idag (ca 4000 kr med porto) og få den om ca 14 dager.

2. Vente til neste månede når den nye iPhonen med 3G kommer til Norge (denne blir mye billigere, fordi de har senket ned prisen (?) + det er gratis porto fra apple.com. Problemet er bare at jeg er nødt for å kjøpe den UTEN abennoment, og det spørs om de selger det med det første.

Jeg driter egentlig i hele 3g greia, så jeg hadde vært fornøyd med den vanlige iPhonen, men det er jo dumt hvis de plutselig kommer neste månede og selger den nye for 2000 kr uten abenomment, altså mye billigere enn den som jeg kanskje kjøper idag.. asj, jeg vet ikke helt jeg altså! Jeg trenger jo ny telefor snarest... Hva hadde du valgt? 1 eller 2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ventet! Den nye er mye bedre!!!

Skrevet

Men tror du den kommer uten abonnoment?

Skrevet

Har ikke NetCom fått avtalen da, sånn at man kun kan kjøpe dem med abonnement når den kommer til Norge?

Skrevet
Har ikke NetCom fått avtalen da, sånn at man kun kan kjøpe dem med abonnement når den kommer til Norge?

Jo, det stemmer! Men problemet er at jeg er bindt til det telenor abenommentet jeg har i et år til.. Så jeg er nok nødt til å kjøpe den uten abenomment.

Gjest Stearinpikken
Skrevet

Eller du kan kjøpe fra finn.no o.l..

Det er en del som har vært i usa og kjøpe mer iphone hjem som dem selger. De er lås opp så de selges uten abonnement.

Skrevet

har selv den gamle modellen. Er superfornøyd.

Ville nok ventet om jeg var deg om det ikke var for apples nye påfunn... At alle mobiler nå MÅ aktiveres og signere kontrakt i butikken. (det er grunnen til at folk kjøpte i usa/england og tok med seg.

Ergo... muligens vanskelig å få tak i 3G iphone uten binding....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...