Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en msn kontakt som jeg vil slette. *Vi snakker aldri sammen på msn heller.

Men om jeg sletter, eller blokker, eller begge deler. vil vedkommende få vite det? Selvom han ikke skriver til meg? Eller vil jeg stå på listen hans?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du bare sletter personen, vil personen se når du er pålogget og kunne snakke til deg.

Hvis du blokker personen, vil han ikke se om du er pålogget og kan ikke snakke til deg.

Det finnes en eller annen side hvor man kan se hvem som har blokket deg, men vet ikke helt hvor mye den fungerer!

Gjest Lillebøll
Skrevet

Vis man laster ned Mercury ser man hvem som har blokkert deg, men om han gidder det bare fordi du ser ut som frakoblet hele tider er vel tvilsomt.

Jeg synes du bare kal blokkere og slette, sjansen er liten for at han finner ut av det.

Gjest Naria
Skrevet
Det finnes en eller annen side hvor man kan se hvem som har blokket deg, men vet ikke helt hvor mye den fungerer!

Man kan også sjekke hvem som har deg i sin kontaktliste ved å gå inn på alternativer -> personvern -> for så å velge vis hvem som har lagt deg til i sin kontaktliste.

• 3 måneder senere...
Skrevet

ka heter den siden då Reka ??????????? =)

Skrevet (endret)
ka heter den siden då Reka ??????????? =)

Glem det. Det var mulig med tidligere versjoner av msn-messenger protokollen (protokol: måten msn-brukere kommuniserer over nett), men ikke lenger nå. Det var en feil som ble rettet opp.

Nå har jeg ikke sett slike sider, men formålet med dem er med stor sannsynlighet å samle e-post adresser som kan brukes til å sende spam til mottageren. Om man på en slik side blir bedt om å skrive inn msn-messenger passordet slitt, så betyr det at de som opererer siden også får tilgang til alle e-post addressene til dine kontakter. Dermed blir du skyld i at de også får mer spam og uønsket e-post.

Edit: Dette gjalt altså om noen har blokkert deg. Det at noen har fjernet deg fra sin liste er det enkelte programmer som kan vise. Bruk disse. Ikke bruk web-sider da dette er spam-feller.

Endret av skrue
Skrevet

Ikke sikkert personen bruker den vanlige msn. Bruker han Mercury vil han se det lett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...