Anglofil Skrevet 11. juni 2008 #21 Skrevet 11. juni 2008 (endret) Når jeg ikke studerer eller jobber, liker jeg å drive med: * Politisk arbeid, en del av fritiden min går med til å sitte i politiske styer og stell, møter og slikt. * Se film. * Lese bøker. * Høre på musikk. * Være på KG, lese mail osv. * Trene (kampkunst osv) * Skrive dikt. * Være sammen med gode venner. * Lage diktkollasjer. * Scrapbooking * Skrive * Tegne * Synge * Sortere dvdene mine. * Blogge * Holde på med hjemmesida mi. * Chatte osv. * Gå på kino. * Shoppe / titte i butikker (trenger ikke å handle). Mvh Yvonne Endret 11. juni 2008 av Yvonne
Gjest Screemy Skrevet 12. juni 2008 #22 Skrevet 12. juni 2008 (endret) Yvonne, du hadde da en utrolig lang liste som jeg ikke følger Når jeg har fri, er jeg med venner, familie, koser meg i sola i parken sammen med sammboer og sønnen, spiser mat, handler i forskjellige butikker (sånn alt i alt) hm...leser en bok, ser litt på tv, prater osv, i helgene er det kanskje en ekstra tur på kvelden ut på uterestaurant eller noe lignende med venner eller noe...... Nå svarte jeg fritid generelt da å ikke bare fridager... :rosasmil: Endret 12. juni 2008 av Screemy
Anglofil Skrevet 12. juni 2008 #23 Skrevet 12. juni 2008 (endret) Yvonne, du hadde da en utrolig lang liste som jeg ikke følger Hehe. Vel, jeg liker å ha mange alternativer. Eller, det går mye i bølgedager egentlig. Glemte forresten å nevne: * Spille The Sims 2. Mvh Yvonne Endret 12. juni 2008 av Yvonne
mona angelica Skrevet 12. juni 2008 #24 Skrevet 12. juni 2008 når skoledagen er over liker jeg å: - lese - tegne - se på fotball - sitte på deichman å lese eller gjøre lekser - shoppe med mamma - skrive - sitte foran pc`en og lese om vif, chatte med venner på msn, prøver å følge med på hva som skjer her, vg og youtube. - gå lange turer alene - høre på musikk - rydde rommet mitt - se på filmer - spise mat ute - fotografere. - svømme prøver å få mest mulig tid til alt, men er ikke alltid så lett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå