Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest milkyway
Skrevet

Ja, i natt drømte jeg at jeg kjøpte PS2, så nå holdt det! Rett ned på gamezone, kjøpte maskinen, memory card og Final Fantasy X! Lykke :-D Tenkte det var på tide å oppdatere den lille grå, siden jeg har hatt den i 10 år nå ca. JEG VIL HJEM Å SPILLE!!! Men jeg må vente til mamma kommer så jeg kan få ei gryte, noe som ikke har noe med dette å gjøre, bortsett fra at jeg er utålmodig og ivrig!!! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hurra og lykke til! vil også ha :/

Skrevet

Wheee, FF-X! Beste spillet! :-D

Gjest milkyway
Skrevet

FITTTESPILL, FITTESEYMOUR og hans minions, masochistkødd "so you came to punish me then?" Skal faen meg drepe han når jeg kommer hjem!!!!

JEG BLIR PSYKOPAT!

Men ellers er det fett som fjell :-D

Skrevet

Seymour er genial - og for en nydelig verden! :-D

Gjest milkyway
Skrevet

Jeg printa ut løsninga på å avlive han, iallfall for denne gang, for anima er en jævel!

Og ja, rett før seymour, den nydelige stjerneveien! Jeg dør i hjertet! men nå må jeg hjem til min kjære og spille, vi har romantisk avtale >;-D :hjerte:

Skrevet

Få høre hvordan det går videre! :-D Jeg kan nok også hjelpe deg hvis du lurer på noe, men ellers er jo gamefaqs.com genalt (noe du sikkert vet allerede ;) ).

Ja, Moonflow er nydelig!

• 2 uker senere...
Gjest milkyway
Skrevet

det vakke moonflow, det var den andre plassen fant jeg ut av! Den med sånn fargevei oppe i lufta blant trærne, hoho dritfint!

Kommet til en ny boss nå, etter at han tidus har drømt, og vi er ute av hula, så er han alvorlig farlig med curaga og esuna! Sjekka, og de sa jeg må ta reflect på han så det ikke funker, men how the heck! Yuna har ikke lært slike saker jo :-O Svar fort, jeg drar hjem 9 :P

Skrevet

Beklager, jeg så ikke denne tråden i går.

Jah, det var Macalania Woods du var i - nydelig det også. :-D

Kanskje du bør lvl litt til Yuna får lært Reflect? Er det Sanctuary Keeper du har truffet? Når du kommer ut av Mt. Gagazet?

Har du en item som du kan kaste, som gir Reflect-status?

Bortsett fra det, så kan Auron bruke Power og Armour Break, Lulu Bio, Tidus Slow og Wakka Dark Attack. Det hjelper på en del. :-D Yuna kan heale når det trengs - og trenger hun ikke heale kan hun summon en Aeon. :)

Gjest milkyway
Skrevet

Ja er han! Må levle henne opp litt først ja tror jeg hoho! ingen kan bio her, for jeg bruker flee hele dagen ;p greit med en samboer som liker å sloss mye hehe!

Idioten som hiver curaga og esuna på seg selv, skulle vært ulovlig ;(

Skrevet

Åh, Flee er ikke lurt! Du trenger å sloss på hvert sted du kommer for å lvle!

Gjest milkyway
Skrevet

yeah nå har vi kommet til hun yunalesca-kjerringa! Trodde vi drepte ho, men så ble ho diger og fæl! Må søke på juks >;--D

Skrevet

Ja, hun er vanskelig. ;)

Gjest milkyway
Skrevet

Ikke så ille som sin med overdriven sin! :hår: Fycjom!

Skrevet

Hun er vanskelig, spesielt når hun kommer i den tredje formen. Husker jeg måtte prøve flere ganger før jeg klarte det. Har du klart henne nå?

Gjest milkyway
Skrevet

Jaja, vi stresser med sin akkurat nå! Mannfolket satt oppe hele natta og langt ut på morraen for å drepe henne, hørte bare et seiersbrøl uti stua :ler:

Men sin, når han har 140000 hitpoints, det er ikke lett det! Skjønner ikke åssen jeg skal ta han, vi manglet 10000 sist da vi brukte bahamut med 2 overdrives, og han kineseren med treet og bikja, men det går faenmeg banne ikke! ARGH!

Skrevet

Hovedgrunnen til at Sin er vanskelig er nok fordi dere har for lavt level, siden jeg forstår dere har løpt fra masse kamper. Det er nok lurt å ta flere random battles!

Gjest milkyway
Skrevet

Det er bare meg som løper fra levels, han har sin egen save! Og han spiller hele natta :P Noe som førte til at jeg ble lei av at han bodde foran tv, og runda hele dritten på 6 timer :fnise:

Så kjøpte jeg X-2 og det var DRITT! Forbanna jentespill med girlpower og rikku som dør i doggystyle! Men vi må runde det for det. Hva skjer med at Yuna er blitt popstjerne? RÆV! Sier jeg! Fysj! jeg må hjem og spille det, hade!

Skrevet

X-2 er et veldig dårlig spill i forhold til X, men jeg vil ikke anbefale å spille det før du har sett slutten på X. Men det positive med X-2, synes jeg, er å kunne utforske Spira igjen, jeg simpelten elsker den verdenen! I tilegg så er selve kampsystemet veldig bra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...