Gå til innhold

Systue/skredder


Pusekatt

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har som tidligere nevnt bestilt kjole via Internett, og regner med at den kommer til å trenge litt tilpasning. Har fått inntrykk av at det vil være veldig frekt å troppe opp i en lokal brudesalong med kjole kjøpt hos andre, derfor lurer jeg på om noen har tips til dyktige systuer/skreddere i Oslo/Akershus (gjerne Romerike).

Min første (og eneste) tanke er Casetino på Majorstuen, noen som har erfaringer med de når det gjelder søm?

VELDIG takknemlig for alt av tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hiver meg med her.. Trenger også å få tilpasset kjole bestilt på nettet. Kanskje vi kan få grupperabatt.. :ler:

Når skulle du ha fått kjolen din, Pusekatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips, Livets Datter!

Hvor lang tid bruker folk på å tilpasse kjolen?

Noen som vet det?

Jeg er helt grønn:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg med her.. Trenger også å få tilpasset kjole bestilt på nettet. Kanskje vi kan få grupperabatt.. :ler:

Hihi, det hadde vært kjempegøy! :D

Når skulle du ha fått kjolen din, Pusekatt?

Hver dag som helst!

Dvs den hadde ankommet Norge for halvannen uke siden, så jeg lurer veldig på hvor den blir av. Er så fryktelig spent!

Bestilte gjennom bryllupsweb.no. SKal ringe dit nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Metro-senteret i Lørenskog ligger det en skredder ved siden av Brudeloftet. Husker ikke hva den heter og har heller ingen erfaringer med denne skredderen, men det er i hvertfall et tips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kan jo sitte fast i tollen?

Jeg skal få min innen fredag, angivelig. 4 - 10 virkedager, så den kan jo komme når som helst. Hvis det drøyer ut i neste uke, begynnerr jeg nokj å bli nervøs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempefornøyd med Rose Systue som sydde om min brudekjole. Først inn - og så ut (pga graviditet). Jeg betalte 1100kr for innsying, utsying, masse perlejobb og forkorting av slepet i tillegg til opplegging av skjørtet. Kjolen var for stor, hadde for langt slep og var alt for lang - med masse mønster i nedekant og måtte derfor sys opp og inn i livet...

De ligger ved Youngstorget og står i gule sider. Knallservice og knallpriser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, 14062003! Har allerede ringt Rose Systue, og kommer til å ta med kjolen dit når jeg har fått den, regner jeg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, donpedro! Forsøkte å ringe henne i dag, men ingen svarte på tlf.

Har du noen ide om priser hos henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...