Gjest K Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Hei, Vi er en jentegjeng som skal til St.Tropez og Port Grimaud en uke i juli. Tar med glede i mot alt av tips fra dere! Strender, utesteder, restauranter, ting vi bør se /gjøre, shopping og alt vi trenger å vite for å mest mulig ut av turen vår. Skal bo i Port Grimaud. Håper dere har noen gode råd. På forhånd takk!
Gjest Gjest_Kiki_* Skrevet 25. juni 2008 #2 Skrevet 25. juni 2008 Gå på stranda Plage de Pampalonne,det er der det skjer,og lett å komme i kontakt med folk:http://www.saint-tropez.tv/pampelonne/ Gå litt i bakgatene av sjølve St. Trophez kvar kveld for shopping,middag og glaning,en kjendis kan dukke opp!
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2008 #3 Skrevet 25. juni 2008 St.Tropez i juli/primo august: vær jævlig forsiktig med drinkene dere - kjøp deres egne, og ikke gå ifra glasset. Det har i mange år nå vært flere jenter som har fått partydop i drinkene sine, og ender opp på en strand med trusene på knærne og tom lommebok. St. Tropz er en perle ellers i året, men i noen få uker i året, er det rett og slett jævlig farlig der nede. På mange måter. Man leser om kjendiser, fester,jetsetttere osv..osv.. i pressen, og blir litt bedøvd for resten av effekten. Det er så mye narko og tjuvradder på dette stedet i juli/august, at watch out - for deres egen skyld! Vi har hus i St. Maxime - 15 minutter fra St. Tropez, og der er det helt andre tilstender. Vi reiser nedover flere ganger i året, og jeg tilbringer tilsammen ca. 4 måneder spredt rundt i året der, så jeg vil påstå at jeg vet hva jeg snakker om. Kos dere i finværet der nede; mange fine strender, men for deres egen skyld; tenk to ganger før dere gjør noe der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå