Gå til innhold

Kan noen anbefale hotell på Rhodos/Kreta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har så lyst til å reise til Hellas (helst Rhodos eller Kreta)

Vi vil prøve et all inclusive hotel for første gang og lurer på om det er noen som kan anbefale et bra?

Det vi ønsker er:

- fint hotell med fine rom

- basseng og barnebasseng

- Barnevennlig (da jenta vår er 2 år)

- utsikt over basseng eller hav

- MASSE GOD MAT (og drikke) Maten er viktig, da vi er veldig glad i god og variert mat)

- Gjerne underholdning om kveldene

Tar også gjerne i mot tips om andre hoteller som kan anbefales, men ikke er all inclusive.

Takker så mye til dere som kan svare meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Vi har så lyst til å reise til Hellas (helst Rhodos eller Kreta)

Vi vil prøve et all inclusive hotel for første gang og lurer på om det er noen som kan anbefale et bra?

Det vi ønsker er:

- fint hotell med fine rom

- basseng og barnebasseng

- Barnevennlig (da jenta vår er 2 år)

- utsikt over basseng eller hav

- MASSE GOD MAT (og drikke) Maten er viktig, da vi er veldig glad i god og variert mat)

- Gjerne underholdning om kveldene

Tar også gjerne i mot tips om andre hoteller som kan anbefales, men ikke er all inclusive.

Takker så mye til dere som kan svare meg.

På Rhodos: Sunwing resort Kalithea eller Sungarden Rhodos.

På Kreta: Alexandra beach i Agia Marina. Men kanskje ikke så supergod mat, men nært til restauranter.

Alle tre er fine og barnevennlige hoteller.

Gjest Gjest
Skrevet

Etter 4 dager med den samme AI maten, så oppsøker du i stedet restauranter utenfor "hotell-gettoet". Begriper ikke at folk velger AI.

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Har flere ganger vært på Sunwing på Rhodos. Det er kjempefint der og flott for unger. Men å skulle spise på de samme restaurantene der hver eneste dag, nei det blir litt kjedelig..... Litt av moroa med å reise på ferie er jo å kunne gå på litt forskjellige restauranter - f.eks. i gamlebyen i Rhodos by. Og da synes jeg det er dumt å bruke penger på å få All Inclusive - for da føler man liksom at det er penger bortkastet når man har lyst til å spise andre steder....

Kan forstå det om man reiser til et lite sted som ligger utenfor allfarvei og ok by med spisesteder - eller et sted hvor det kanskje er litt vanskelig å finne god mat eller mat som man tåler (redd for å bli syk kanskje).

Men er man typen som vet at man uansett bare skal oppholde seg på hotellets område - så hvorfor ikke.

Gjest Felixia
Skrevet
På Rhodos: Sunwing resort Kalithea eller Sungarden Rhodos.

På Kreta: Alexandra beach i Agia Marina. Men kanskje ikke så supergod mat, men nært til restauranter.

Alle tre er fine og barnevennlige hoteller.

Jamen... ingen av de hotellene der har all inclusive - og det var det TS spurte etter.

Du kan reise til alle tre hotellene med Ving, men Ving har det kun all inclusive på disse stedene.

Det er lekkert på Alexandra beach da og så er jo byen Chania som hotellet ikke ligger så altfor langt unna veldig fint. Barnevennlig sted - absolutt.

Jeg har bodd på et hotell like ved.

Har også vært på Sungwing Resort på Rhodos. Veldig fint og barnevennlig der også.

Ville helle valgt en av disse resortene jeg. Du får god mat på spisestedene der. Men det er jo kjempegøy å gå på andre steder å spise når man først er på tur. Og ikke bekymre deg for å ta med barnet ditt ut og spise om kvelden. Overalt du kommer i Hellas så er barn velkomne - de elsker barn!!! Bare husk å ta med en vogn som hun kan sitte i om hun blir trett om kvelden.

Gjest Gjest_Mammamia_*
Skrevet

Vil du absolutt bo på All Inclusive så har du dette her på Kreta.

Selv synes jeg at halve moroa med å dra på sydenferie er å finne nye restauranter å spise på. De på hotellene pleier å være litt kjedelige og det blir litt for mye det samme omigjen og omigjen. Mye morsommere da å finne nye steder som har sine spesialiteter.

Med AI er sikkert greit om du vet at du bare vil være på hotellområdet. Hvis dette er av hensyn til barnet så forstår jeg det. Men husk at barn er veldig velkomne også på restauranter i de greske øyer. Det er ikke noe problem å ha med seg et barn ut å spise om kvelden.

Skrevet

Vi hadde opprinnelig tenkt oss til Ammos Hotel i Agii Apostoli like utenfor Chania på Kreta på bryllupsreise. Nå ble bryllupet for dyrt til at budsjettet strakk til denne gangen, men hit skal jeg en gang!

Stilig hotell, barnevennlig og restauranten skal visst være veldig god. Hotellet blir rost opp i skyene på

trip advisor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...