Gå til innhold

Hvor kan jeg søke opp rimelige priser på hotell (Grand Canaria)?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Planlegger å reise neste år i februar/mars og søker litt rundt på priser.

Har vel funnet ut at best pris får man om vi bestiller fly(norwegian) for seg og hotell for seg.

Vi har tenkt oss til Grand Canaria (Arguineguin eller Puerto Rico)

2 Voksne og et barn som da vil være 2,5 år.

Kan noen anbefale meg sider der jeg enkelt og raskt kan finne rimelige priser på hotell (minimum 3 stjernes hotell må vi ha)

Har tittet litt rundt på ulike søkermotorer, men synes ikke alle er så enkle også vet jeg ikke om man kan stole på alle heller.

(har alltid reist gjennom Ving, Solia, Apollo eller star tour før.)

Har sett på hoteller hos dem allerede, men kanskje det finnes en rimeligere mulighet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ta en titt på www.hotels.com eller www.hotell.no, veldig bra sider som jeg har brukt mange ganger!

Gjest Gjest_Frida_*
Skrevet

Prøv sunhotels.net. De har både hoteller og bungalower. Bestilte gjennom dem selv for en par år siden.

Gjest Gjest
Skrevet
Planlegger å reise neste år i februar/mars og søker litt rundt på priser.

Har vel funnet ut at best pris får man om vi bestiller fly(norwegian) for seg og hotell for seg.

Vi har tenkt oss til Grand Canaria (Arguineguin eller Puerto Rico)

2 Voksne og et barn som da vil være 2,5 år.

Kan noen anbefale meg sider der jeg enkelt og raskt kan finne rimelige priser på hotell (minimum 3 stjernes hotell må vi ha)

Har tittet litt rundt på ulike søkermotorer, men synes ikke alle er så enkle også vet jeg ikke om man kan stole på alle heller.

(har alltid reist gjennom Ving, Solia, Apollo eller star tour før.)

Har sett på hoteller hos dem allerede, men kanskje det finnes en rimeligere mulighet.

Prøv www.hotelclub.com.au! Kjempe bra side, men ville ventet en god stund til. De billigste prisene og det beste utvalget legges ikke ut så langt frem i tid. :)

Skrevet

Sjekk ferieleiligheter til leie på finn.no. Det blir billigere å leie leilighet, og dere kan lage mat selv hvis dere vil.

Gjest Gjest
Skrevet

Det heter GRAN CANARIA - ikke Grand (med d til slutt) det er viktig når du skal søke på nettet. (ikke for å mobbe stavingen din altså - det er mange som skriver det som deg - bare praktisk å vite når du skal søke)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...