Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest bustehode
Skrevet

Jeg er ikke blant dem som tråkker ned dørstokken til frisørene rundt omkring. Det blir vel sånn cirka 2-3 besøk pr år. Og jeg klarer aldri å huske helt fra gang til gang hva det koster. Jeg blir alltid overrasket over prisen! Iblant negativt overrasket: Hva??? SÅ dyrt? (Sier det ikke, bare tenker det). Andre ganger blir jeg positivt overrasket: Jøss, ikke mer?

Hvorfor har ikke frisører en prisliste ved hver stol/speil?

Prisene kan jo variere fra kunde til kunde ettersom hvor mye som skal klippes, hvor komplisert frisyren er, hvor mange forskjellige farger striper man vil ha osv. Men en prisantydning hadde vært greit å forholde seg til.

I tillegg er jeg veldig usikker på hva disse små ekstratingene koster, og hva som eventuelt ikke tas ekstra betalt for. Sånn som hårvask, føning, bruk av stylingprodukter osv. Og jeg skulle gjerne sett en prisliste over de tjenester de tilbyr som jeg kanskje ikke tenker over, sånn at jeg kan bli inspirert til neste gang. Sånn som hodebunnsmassasje, farging av bryn osv.

Er det noen her som har peiling på slikt? Kom gjerne med prislister eller linker til nettsteder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle ønske salongene hadde prisliste på utsiden ved inngangsdøra, jeg. Er nok mange salonger jeg går rett forbi, fordi de ser dyre ut og prisene er ikke oppslaått...

Gjest bustehode
Skrevet
Jeg skulle ønske salongene hadde prisliste på utsiden ved inngangsdøra, jeg. Er nok mange salonger jeg går rett forbi, fordi de ser dyre ut og prisene er ikke oppslaått...

Enig! Men skulle gjerne i tillegg hatt dem ved frisørstolen. For jeg har et anstrengt forhold til tall, så jeg glemmer dem i samme øyeblikk som jeg går inn døra om de kun henger ute.

Skulle gjerne visst hva jeg sa ja til når frisøren spør "skal jeg gjør ditt og datt i tillegg", og får meg ikke helt til å sitter der som en papegøye og gjenta "hva koster det da? hva koster det da?". ;)

Gjest bustehode
Skrevet

Jeg har forresten kun sett at enkelte frisørsalonger informerer om dameklipp/herreklipp. Det blir for generelt for meg, hvis man må betale tillegg for vask, føn, styling. Og hva med farging, striper osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...