Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her på badet med min nye epilator.. Jeg tør ikke. Den går så fort :O

Er ikke redd for smerten, men den går så fort.. ÅÅåå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må sitte å manne meg opp i et par minutter hver gang jeg skal bruke min selv... :hoho:

Skrevet
Jeg må sitte å manne meg opp i et par minutter hver gang jeg skal bruke min selv... :hoho:

Må innrømme at jeg har sittet i 20 minutter!!!! :gråte:

Skrevet

Hehe, kjenner meg godt igjen her! Har planlagt det og utsatt det en uke nå, og hårene på leggene blir lengre og lengre... Tror jeg må kjøpe en ny epilator, min er mange år gammel, kanskje de nyere gjør litt mindre vondt?

Skrevet
Hehe, kjenner meg godt igjen her! Har planlagt det og utsatt det en uke nå, og hårene på leggene blir lengre og lengre... Tror jeg må kjøpe en ny epilator, min er mange år gammel, kanskje de nyere gjør litt mindre vondt?

Kunne ønske jeg også turde, men er så redd for farten , ikke smerten :-P

• 2 uker senere...
Skrevet
Kunne ønske jeg også turde, men er så redd for farten , ikke smerten :-P

Det er bedre at det går fort, enn saaaakte seigpining vel :D

Skrevet

Husker første gang jeg skulle bruke min epilator, jeg ble skremt av lyden :sjenert: Den høres helt forferdelig ut, men når man kaster seg ut i det så er det ikke så ille, bikinilinja får gjennomgå :fnise:

Skrevet

Jeg har brutk min jevnt i et års tid. Har ikke hår på bikinilinja lenger. :)

Nå syns jeg det er deilig å epilere leggene. Det klør bare litt.. :rodme:

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har brutk min jevnt i et års tid. Har ikke hår på bikinilinja lenger. :)

Nå syns jeg det er deilig å epilere leggene. Det klør bare litt.. :rodme:

Har bare hårene "forsvunnet"!? Kommer de ikke igjen, og du må ikke fjerne dem? Høres helt fantastisk ut, spør du meg! =D Men gjør det ikke fryktelg vondt å epilere bikinilinja...? :sukk:

Skrevet
Har bare hårene "forsvunnet"!? Kommer de ikke igjen, og du må ikke fjerne dem? Høres helt fantastisk ut, spør du meg! =D Men gjør det ikke fryktelg vondt å epilere bikinilinja...? :sukk:

De første gangene er vonde, men ikke altfor vonde, hvis du har prøvd voks på området, så syns jeg at epilering er 10 ganger bedre fordi da trekker det bare i hårene og ikke i huden.. Hvis du ikke har lyst til å gå løs med epilatoren med en gang får du samme effekt ved å nappe hårene med pinsett, men dette tar jo mye lengre tid da...

Hvis du syns det er heeelt forferdelig første gang, så prøv en gang til, blir neppe like vondt, og blir bedre og bedre for hver gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...