Gå til innhold

Sommergave til verdens beste dagmamma

Anbefalte innlegg

Gjest mona29
Skrevet

Hei !

Nå som det nærmer seg ferietid tenkte jeg at jeg skulle gi en liten sommergave til dagmamman til jenta mi. Hun er superflink så jeg syntes hun fortjener en liten oppmerksomhet for den flotte jobben hun gjør, men hva ?? Tips mottas med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror hun vil bli kjempeglad uansett, bare pga den gode tanken ved å gi henne en liten oppmerksomhet! :)

En blomst, god bodylotion ect.

har hun noen hobbyer?

Gavekort på noe?

Gjest Gjest
Skrevet

Kjøp et gavekort på et spa. Dersom du setter hvor mange kr så kan hun jo bare legge til resten selv dersom behandlingen koster mer enn det dere har gitt henne.

Jeg har fått det flere ganger og setter utrolig stor pris på det. Men nå er jeg litt spa-junkie og da :sjenert:

Skrevet

Gavekort på spa! Materielle ting har de fleste alt for mye av fra før.

Skrevet

Jeg ga et halvt års abbonnement på HENNE til barnehagen, som takk for at de gjør en fantastisk jobb. Fint å ha på pauserommet. Det var veldig populært!

Skrevet

Hvis jeg hadde fått gavekort på spabehandling så hadde jeg blitt superhappy iallefall.

Har hun flere dagmammabarn? I såfall kan du jo høre med de andre foreldrene om de vil gå sammen med deg om en sommergave

Skrevet
Jeg ga et halvt års abbonnement på HENNE til barnehagen, som takk for at de gjør en fantastisk jobb. Fint å ha på pauserommet. Det var veldig populært!

Det var utrolig lurt!

Skrevet

Hva med en flaske vin, god te, god sjokolade eller noe sånt?

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Skrevet
Gavekort på spa! Materielle ting har de fleste alt for mye av fra før.

Signerer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...