mocci Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Heia, Har dere tips til noen gode nettsteder /nettbokhandlere som har godt utvalg, rimelige priser samt bok omtaler? Gjerne både norske og utenlandske Tusen takk!
Gjest Sisu Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 (endret) Du kan jo prøve bokklubben.no, bokkilden.no og amazon.com, for eksempel. Men hvis noen har andre tips om nettsteder,blir jeg veldig glad for det jeg også... Endret 11. juni 2008 av Sisu
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 www.amazon.co.uk er favoritten. Etter at man har kjøpt bøker kommer det opp anbefalinger til liknende bøker. Det eneste negative er at det ikke er fraktfritt, derfor bruker jeg ofte Amazon for informasjonen men www.play.com når jeg skal kjøpe. Siden Play har fritt levert kan man også bare kjøpe en bok, det hender jo at man ikke finner 100 bøker man har lyst på samtidig. Play har dessverre dårligere utvalg enn Amazon. Play sender vanligvis 1 eller 2 bøker i ett og dette kommer da i posten. Amazon sender en stor pakke som da må hentes på postkontoret. Har hatt veldig bra erfaring med begge nettbutikkene.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Vi bruker bokkilden.no, amazon.co.uk, amazon.com og haugenbok.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå