Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymra
Skrevet

Heisann!

Har ikke hatt mensen siden i begynnelsen av april.. Har ikke noe andre tegn på at jeg er gravid, bortsett fra litt ømme brystvorter akkurat de siste dagene. Har tatt 3 graviditetstester som alle har vist negativ.. Hvis man går å innbiller seg at man er gravid, kan mensen utebli av den grunn? og at man stresser veldig mye? er det et tegn på at man er gravid om man er litt småkvalm om kvelden?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mamma1_*
Skrevet
Heisann!

Har ikke hatt mensen siden i begynnelsen av april.. Har ikke noe andre tegn på at jeg er gravid, bortsett fra litt ømme brystvorter akkurat de siste dagene. Har tatt 3 graviditetstester som alle har vist negativ.. Hvis man går å innbiller seg at man er gravid, kan mensen utebli av den grunn? og at man stresser veldig mye? er det et tegn på at man er gravid om man er litt småkvalm om kvelden?

Ja, du kan være gravid uten symptomer. Ømme brystvorter er et tegn.

Ja, mensen kan bli borte om du tror du er gravid eller stresser, men ikke så lenge tror jeg.

I og med at du ikke får utslag på tester kan det være noe galt, du kan f.eks hatt en abort der det ikke har kommet ut noe.

Ta deg en tur til legen. Kanskje kommer mensen i det øyeblikket du har bestilt legetime.

Gjest Gjest
Skrevet

Hei,

Du kan fint ha veldig lange sykluser uten å være gravid. Etter at jeg sluttet på pillen for 2 år siden, er mine sykluser på bærtur. Alt mellom 45 og 100 dager er vanlig her i gården

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...