Gjest på leting Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hei! Er det noen av dere som vet hvordan man kan få kjøpt en billig og bra e-bok leser, gjerne på nett? Blir veldig glad for hjelp til akkurat dette, så takk på forhånd!
Mann 42 Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Hei! Er det noen av dere som vet hvordan man kan få kjøpt en billig og bra e-bok leser, gjerne på nett? Blir veldig glad for hjelp til akkurat dette, så takk på forhånd! Hei JEg mener at jeg så noe slikt på amazon.com noen tid tilbake. Det var et slags system for nedlasting av bøker over nett til en leser, som var omtrent på størrelse med en skriveplate. Tror ikke det var noen norske titler tilgjengelig, men det kan jo være at jeg husker feil.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Amazon Kindle. Den ble utsolgt kjempefort, nye er på vei.
Gjest Emod Skrevet 16. juni 2008 #4 Skrevet 16. juni 2008 Se mobilerad.com og særlig http://www.mobileread.com/forums/forumdisplay.php?f=123 for utfyllende informasjon om valg av leseplate. Kindle er kanskje ikke det beste alternativet i Norge siden det innebygde nettverket ikke virker her og fordi Amazon kun selger bøker til amerikanere. I Norge selges kun Cybook og Iliad, begge fra digitalbok.no. Har selv en Cybook og er godt fornøyd. Merk at leseplatene i dagens utforming kun egner seg til lesning av skjønnlitteratur og ikke er egnet til lærebøker og lignende som innebærer at man har et avansert layout og gjerne ønsker å bla litt frem og tilbake. Merk at det heller ikke er tilgjengelige norske bøker til leseplatene. Se forøvrig leseplate.blogspot.com for informasjon om leseplater i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå