Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Jeg tenker å overnatte på Oslo Plaza, og lurer på om noen vet hvordan det er med parkering på dette hotellet? Er ikke kjent i Oslo i det hele tatt, så derfor jeg spør. Jeg har hørt fra andre at man kan levere bilen så parkerer de bilen for deg, men dette er ikke noe jeg har lyst til å gjøre for jeg stoler ikke på andre med bilen min. Hehe. Noen som vet om det går an å parkere bilen sin selv på dette hotellet? Sikkert utrolig teit spørsmål, men jeg spør nå likevel! :-)
Gjest Gjest_tea_* Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jeg tenker å overnatte på Oslo Plaza, og lurer på om noen vet hvordan det er med parkering på dette hotellet? Er ikke kjent i Oslo i det hele tatt, så derfor jeg spør. Jeg har hørt fra andre at man kan levere bilen så parkerer de bilen for deg, men dette er ikke noe jeg har lyst til å gjøre for jeg stoler ikke på andre med bilen min. Hehe. Noen som vet om det går an å parkere bilen sin selv på dette hotellet? Sikkert utrolig teit spørsmål, men jeg spør nå likevel! :-) Hei. Det er et parkeringshus under selve Plaza. Dette parkeringshuset strekker seg fra under Plaza til under Bussterminalen. Innkjørselen er like ved hovedinngangen til Plaza. Til høyre nesten med en gang du svinger ut av rundkjøringen mot Plaza (før selve inngangen). Det er sikkert skiltet:) Men det er som nesten alle steder i Oslo Sentrum dyrt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå