Gjest snart mamma til 2:) Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har et barn sammen med eksen min som bor ca.3 timers kjøring unna. Hittil har vi delt på kjøringen (jeg har hovedomsorgen). Nå er jeg gravid, 6 mnd på vei. Begynner å bli ganske tungt å kjøre fram og tilbake, og vil bli vanskelig etterhvert også når babyen er født. Må jeg gå rettens vei for å få til en særskilt ordning hvor faren må kjøre og bringe hvis han nekter å gå med på en avtale oss imellom? Tenkte å foreslå å betale bensin, det er jo en selvfølge..
Gjest Gjest_Gitte_* Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Hvor gammel er barnet dere har sammen da?
LilleKylling Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Det er vel egentlig faren (eller samværsforelder, som i dette tilfellet er far da) som har ansvaret for det praktiske når det gjelder kjøring og henting, men dere skal dele på utgifter? Trodde ihvertfall det var sånn..... Vi møtes på et sted i "min" by, men har i avtalen vår at han må hentes og leveres hjemme dersom jeg fks er syk. Hvor gammel er barnet? Er det aktuelt med buss eller tog?
LilleKylling Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Her er forresten en gammel tråd om samme tema... http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=262529&hl=
Gjest Gjest_Eowyn_* Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Han er bare 4 år, så han er for liten til å reise alene... Har det med i dommen etter vi var i retten at vi skal dele på henting/bringing, men det blir litt vanskelig for meg nå å må kjøre i 6 timer. Gruer meg til å ta det opp med han for jeg vet han kommer til å være vanskelig og til og med bruke det mot meg...argh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå