Gjest lucky08 Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 ja som tittelen sier, jeg søker kjærlightessanger, på svensk og norsk, få helst med artisten også Takk!
Gjest hopeful Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 "Ingen er så nydelig som du" Tor endresen.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Det vacraste - cecilia vennerstein (klassiker..) Kjærlighetsvisa - Halvdan sivertsen På hver sin kant av landet - unit five (nyyydelig) Vit at jeg elsker deg - unit five Vinsjan på kaia - DDE Vem vet - Lisa ekdal Mysteriet deg - bjørn eidsvåg/lisa nilsson (pluss flere sanger av bjørn eidsvåg) Den finaste eg veit - hellbillies Oppna din dør - tommy nilsson Allt som jag kjenner - T Nilsson/Tone Norum Jag skulle vilja tenka en underbar tanka - Per Gassle Du e det finaste jag vet - bjørn afzelius Før att du finns - sonja alden Nok for i kveld, beklager litt norsk/svensk skrift. Manglet noen bokstaver her..
Gjest trimjenta Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Real Group - Ett liv för mig. Den er helt nydelig
Frøken eple Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Sag det igjen - dødsfin! Søk på den på youtube!
Gjest Gjest_tulla_* Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Vi hadde 2 svenske kjærlighetssanger i vårt bryllup. Av lengtan til dig og Säg det igen
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Mitt hjerte er ditt - i hvert fall sunget av may britt andersen. Nydelig sang som passer veeeldig godt til bryllup
mia83 Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Mitt hjerte er ditt - i hvert fall sunget av may britt andersen. Nydelig sang som passer veeeldig godt til bryllup Alf Prøysen har visst skrevet den. Den er kjempefin ja!
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 Dette er ikke akkurat en kjærlighetssang, men kan være en liten humørvekker. Kanskje den kan passe som en antydning om den gangen dere møttes for første gang? Og den er virkelig fin! Ta mig til havet - Peter Lundblad Vi tar vägen mot stranden Vi som aldrig setts förr Att du vågar gå med mig ifrån trängsel och vin Det var enkelt för båda Bara öppna en dörr Sommarnatten är från - och med nu din och min Med en suck rullar vågorna in
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå