Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Endelig fått meg en Ebay konto.... Har et par spørsmål.

Lurer litt på hva som lønner seg å se etter der?

Også lurer jeg litt på denne feedback'en. Nå er jo jeg ny på Ebay, og har ikke fått noen feedback ennå av selgere. Har handla 4 ganger nå. I dag har jeg fått beskjed av 3 selgere at jeg må vente til jeg får minimum 5 feedbacks. Kan jeg gjøre noe med dette?

Takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei:)

Endelig fått meg en Ebay konto.... Har et par spørsmål.

Lurer litt på hva som lønner seg å se etter der?

Klær - spesielt amerikanske merker som Levis, Calvin Klein, Diesel osv. Makeup, smykker, dvd'er. Du kan finne alt mulig på Ebay, men det er stort sett det jeg handler når jeg er der. Imidlertid bør du være svært obs, spesielt på merke/designervarer og dvd'er, da det er mye fake ute og går. Elektronikk på Ebay skyr jeg som pesten da jeg ikke er villig til å ta risikoen.

Også lurer jeg litt på denne feedback'en. Nå er jo jeg ny på Ebay, og har ikke fått noen feedback ennå av selgere. Har handla 4 ganger nå. I dag har jeg fått beskjed av 3 selgere at jeg må vente til jeg får minimum 5 feedbacks. Kan jeg gjøre noe med dette?

Hvis jeg har forstått deg rett, så har du truffet på selgere som har avvist handelen din fordi du har for lite feedback? Det er mange som gjør dette fordi de har opplevd og blitt svindlet av uærlige kjøpere. Desverre så går dette utover ærlige kjøpere og.

Dersom selgeren ikke har dette "kravet" i auksjonsteksten sin, så kan du alltids rapportere dem som en "non performing seller", men du kan alikevel ikke tvinge selgeren til å handle med deg før du har fått 5 positive feedbacks. Det greieste er nok å finne andre selgere som har de varene du vil ha.

Skrevet

Takk for tipsene, gjest :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...