minienthe Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 vet ikke helt hva jeg ellers skal kalle det jeg tenker på. har sett en del som har et slags tettsittende trekk til laptopen sin i et småtykt stoff som kan minne om en slags skumgummi. noen som vet hvor jeg kan få tak i dette (helst i litt knæsje farger, neongrønt ligger høyt på lista) og hva de sånn ca koster ?
Zzyzx Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Sjekk ut Crumpler sine, de er ganske ok. Finnes hos de fleste dataforretninger. Om du bor i Oslo anbefaler jeg DigitalImpuls i Møllergata.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg kjøpte min irrgrønne laptop sleeve på ebay.
Visiter Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Crumpler the Gimp-mappene er fine. Og LArobe, jeg har en blå en selv. De kan du få på Eplehuset eller her, for eksempel.
minienthe Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2008 Crumpler the Gimp-mappene er fine. Og LArobe, jeg har en blå en selv. De kan du få på Eplehuset eller her, for eksempel. funker dårlig når jeg har pc skrives det på msnlinja men jeg likte den ellers.
minienthe Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2008 aha, det er laptop sleeve det heter... da blir det ebaysnoking for jeg synes utvalget i butikkene her i området er mildt sagt elendig. takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå