Nienne Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hei! Jeg har kun 18 dager igjen på meg - men jeg trenger å få tak i ei veske som passer til en ivory brudekjole. Har noen gode tips? Jeg ønsker helst ikke å bruke masse, masse penger på ei veske jeg kun skal ha stående i nærheten av meg ved bordet og bruke under festen. Jeg har vel i tillegg liten tid på å bestille veske fra nettet? Alle tips mottas med TAKK!
Sympatia Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Hei! Jeg har kun 18 dager igjen på meg - men jeg trenger å få tak i ei veske som passer til en ivory brudekjole. Har noen gode tips? Jeg ønsker helst ikke å bruke masse, masse penger på ei veske jeg kun skal ha stående i nærheten av meg ved bordet og bruke under festen. Jeg har vel i tillegg liten tid på å bestille veske fra nettet? Alle tips mottas med TAKK! Hva med å gjøre det samme som meg, dropp veska å putt alt du skal ha i veska til forloveren din!
kelte Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Hva med å gjøre det samme som meg, dropp veska å putt alt du skal ha i veska til forloveren din! [/quote Den var lur, å den kommer jeg til å gå for også..
*Emma* Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Som Symatia droppet jeg veske og følte aldri noe behov for det heller. Jeg hadde lagt lebestift og ett par ark kleenex i vesken til min forlover...men selv det gjemte jeg helt
pinkybride Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 På spar kjøp har de en fin brudeveske i sateng/silke med noe strass på som bare koster 99 kr. Hadde tenkt å kjøpe den , men tror kanskje jeg dropper veske. Den var veldig søt og du får mye for en billig penge
en_jente Skrevet 13. juni 2008 #6 Skrevet 13. juni 2008 På spar kjøp har de en fin brudeveske i sateng/silke med noe strass på som bare koster 99 kr. Hadde tenkt å kjøpe den , men tror kanskje jeg dropper veske. Den var veldig søt og du får mye for en billig penge ser etter den veska, mulig jeg er blind, hihi... hvor finner jeg den?
pinkybride Skrevet 13. juni 2008 #7 Skrevet 13. juni 2008 har ikke sett den på nett , men i spar kjøp butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå