Gå til innhold

Veske!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har kun 18 dager igjen på meg - men jeg trenger å få tak i ei veske som passer til en ivory brudekjole. Har noen gode tips? Jeg ønsker helst ikke å bruke masse, masse penger på ei veske jeg kun skal ha stående i nærheten av meg ved bordet og bruke under festen. Jeg har vel i tillegg liten tid på å bestille veske fra nettet? Alle tips mottas med TAKK! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei! Jeg har kun 18 dager igjen på meg - men jeg trenger å få tak i ei veske som passer til en ivory brudekjole. Har noen gode tips? Jeg ønsker helst ikke å bruke masse, masse penger på ei veske jeg kun skal ha stående i nærheten av meg ved bordet og bruke under festen. Jeg har vel i tillegg liten tid på å bestille veske fra nettet? Alle tips mottas med TAKK! :)

Hva med å gjøre det samme som meg, dropp veska å putt alt du skal ha i veska til forloveren din! :)

Skrevet

Hva med å gjøre det samme som meg, dropp veska å putt alt du skal ha i veska til forloveren din! :)

[/quote

Den var lur, å den kommer jeg til å gå for også.. :jepp:

Skrevet

Som Symatia droppet jeg veske og følte aldri noe behov for det heller. Jeg hadde lagt lebestift og ett par ark kleenex i vesken til min forlover...men selv det gjemte jeg helt :)

Skrevet

På spar kjøp har de en fin brudeveske i sateng/silke med noe strass på som bare koster 99 kr. Hadde tenkt å kjøpe den , men tror kanskje jeg dropper veske.

Den var veldig søt og du får mye for en billig penge :)

Skrevet
På spar kjøp har de en fin brudeveske i sateng/silke med noe strass på som bare koster 99 kr. Hadde tenkt å kjøpe den , men tror kanskje jeg dropper veske.

Den var veldig søt og du får mye for en billig penge :)

ser etter den veska, mulig jeg er blind, hihi...

hvor finner jeg den?

Skrevet

har ikke sett den på nett , men i spar kjøp butikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...