Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

er litt sliten nå jeg.. har hatt et fast forhold i flere år. jeg vet at jeg elsker han! men i det siste har vi kranglet mase. han mener at jeg har forandret meg og at han ofrer alt for meg men ikke får noe tilbake.dermed har han blitt så sta og står viorkelgi på sitt inntil han får noe tilbake fra meg! det er sant han gjør absolutt alt for meg, om jeg sier hopp så hopper han:) men nå har vi også snakket litt om fremtiden og barn. og vi har ganske ulike meninger om oppdragelse også!! selv er jeg kjempe sta og jeg vet at oim jeg ikke får viljen min kommer det til å irritere meg grønn! hva skal jeg finne på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lære deg å inngå kompromiss av og til kanskje?

Skrevet

Kanskje du er litt smålei og "trassen" nettopp fordi han gjør alt for deg?! Jeg har det ihvertfall sånn at hvis jeg var sammen med en gutt som var FOR snill, så kunne jeg rett og slett bli ei skikkelig megge! Vet ikke hvorfor, men mea må ha litt motstand! Kanskje dere bør vente litt med å få barn til dere har funnet ut litt mer om forholdet deres? Og det er kanskje ikke rettte tidspunktet å planlegge familie-forøkelse hvis du er smålei, for et svangerskap og senere et barn er ihvertfall ikke redningen! Det har jeg sett mange eksempler på! Kanskje dere kan tilbringe litt tid hver for dere, så kjenner du jo om du savner ham, eller om du har det deilig uten ham! Dere må ihvertfall holde en dialog hale veien og prate rolig og sivilisert uten å krangle! Lykke til da!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...