Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hva det koster for kostholdsveiledning hos Elixia? Tenkte jeg skulle prøve nå som feriepengene er kommet.

Og er det noen som har gode eller dårlige erfaringer fra dette?

Trenger egentlig ikke å gå noe innmari ned i vekt, men ønsker å få maks ut av treninga, og spise riktigere i hverdagen. Dvs også passe mye mat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det syns jeg hørtes lurt ut, men jeg tror det er dyrt. Lurer på om det kansje er rundt 1000 kr for et kurs (1 gang) men jeg er ikke helt sikker. Jeg annbefaler heller å kjøpe en bok om det, så kan du lære om det selv og lage ditt eget kostholdprogram. Mye billigere :)

Hvis du ikke gidder det så kan du sjekke på http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=572

hvor du kan velge mellom å bestille et hefte eller laste det ned gratis, hvor du lærer massevis om trening og kosthold, å du får hjelp med å sette opp et eget program utifra hvordan du trener. Det er greit for nybegynner :)

her

http://www.tn.no/forum/display_topic_threa...;PagePosition=1

kan du laste ned en exel fil som er beregna på det som står i heftet, og som regner ut kalorier og sånt for deg, og eventuelt regner ut hvor tunge vekter/hvor mye du skal løpe for å oppnå dine mål.

Skrevet

Tusen takk! Veldig nyttig med sånne tips også!

Det er så mye rart der ute, og jeg har tro på litt jobbing og slit for å nå målet, snarere enn sånne slankearmbånd med innebygd fettblokker eller hva de nå selger i select-katalogen.

Trener allerede en del, men det betyr vel at jeg bør være desto mer obs på at jeg spiser nok og riktig.

Gjest Huldali
Skrevet

På sats der jeg trener, får du kostholdsveiledning hvis du ber om det når du bestiller personlig trener. Noen av trenerne er nok flinkere på kosthold enn andre, men der koster det ca 550 kroner. Da får du samtidig trening :)

Ellers går det også an å gå til en ernæringsfysolog. Volvat tilbyr dette. Vet ikke hvor mye det koster, da.

Skrevet

www.4mklinikken.no

Jeg har aldri vært der selv, men i Puls på NRK bruke de programet deres.

Ser veldig profft ut!

Skrevet (endret)

Hei, jeg har jobbet i Elixia i noen år selv.

De selger ikke kostholdsveiledning der lenger, men personlig trener timer som kan brukes til både trening og kosthold.

En time koster fra 500-800kr ca, kommer an på erfaringen til personlige trener, samt hvor i landet.

Selv brukte jeg fort 2 timer på en kostholdsveiledning per person.

Endret av X-life

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...