Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Nå er det på tide at noe gjøres snart med dette tullet med å gjøre barn voksen alt for fort. Flere unge gutter går i boxershorts, nå går dem med det helt ned i 8-10-årsalderen. Dette må det bli en slutt på, barn skal være barn og ikke gå kledd som små voksne. Fysj for et kvalmt samfunn vi lever i. Det sammer gjelder musikken de hører på nå. Det passer ikke for et barn å høre på popmusikk. Barn skal være barn. Videospill også forresten, eller egentlig alt folk over 18 år gjør burde forbys for de under 18 da barn skal være barn. Nå i dag så har jo 16-åringer sex. Fy og fysj, Det burde ikke vært lov. Barn skal være barn. Alle under 18 år, de skal være ute og leke. Klatre i trærne, leke med Barbie og biler i sandkassa. Da er man barn og det er akkurat det barn skal være, nemlig barn.
Kipa Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 aldri tenkt på det på den måten.. Lukas 4, 5 år har boxershortser..
Tabris Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Det sammer gjelder musikken de hører på nå. Det passer ikke for et barn å høre på popmusikk. Barn skal være barn. Videospill også forresten, eller egentlig alt folk over 18 år gjør burde forbys for de under 18 da barn skal være barn. Nå i dag så har jo 16-åringer sex. Fy og fysj, Det burde ikke vært lov. Barn skal være barn. Alle under 18 år, de skal være ute og leke. Klatre i trærne, leke med Barbie og biler i sandkassa. Da er man barn og det er akkurat det barn skal være, nemlig barn. Jeg antar at dette er ironisk ment?
Jens Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Sønnen min på 3 går også i bokser......hva ellers skulle han gått i?tanga???speedo??
Nigo-san Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Jeg antar at dette er ironisk ment? Jeg antar at det er et forsøk på et sarkastisk motsvar til "niåringer og sminke"-tråden. Ikke helt vellykket, etter min mening, for jeg synes det er en rimelig stor forskjell mellom å nekte en niåring mascara og det å be en 17-åring klatre i trær og bygge sandslott
LilleKylling Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Utrolig dårlig ironi da... en boxer dekker jo faktisk MER enn en vanlig truse! Men g streng for barn er noe annet. Det synes jeg ikke noe om!
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Jeg antar at det er et forsøk på et sarkastisk motsvar til "niåringer og sminke"-tråden. Ikke helt vellykket, etter min mening, for jeg synes det er en rimelig stor forskjell mellom å nekte en niåring mascara og det å be en 17-åring klatre i trær og bygge sandslott Ikke akkurat.
sommerglede Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 HALLOOO.hva er galt med at små gutter går med boxer??? min snart 8 års gamle gutt har gått med boxer siden han var 6 . og han liker boxer best.......
Shade Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Dette er jo så klart tull at det ikke går ann å tro noe annet
Dundersalt Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 Nå er det på tide at noe gjøres snart med dette tullet med å gjøre barn voksen alt for fort. Flere unge gutter går i boxershorts, nå går dem med det helt ned i 8-10-årsalderen. Dette må det bli en slutt på, barn skal være barn og ikke gå kledd som små voksne. Fysj for et kvalmt samfunn vi lever i. Det sammer gjelder musikken de hører på nå. Det passer ikke for et barn å høre på popmusikk. Barn skal være barn. Videospill også forresten, eller egentlig alt folk over 18 år gjør burde forbys for de under 18 da barn skal være barn. Nå i dag så har jo 16-åringer sex. Fy og fysj, Det burde ikke vært lov. Barn skal være barn. Alle under 18 år, de skal være ute og leke. Klatre i trærne, leke med Barbie og biler i sandkassa. Da er man barn og det er akkurat det barn skal være, nemlig barn. Og hvor på sørvestlandet er du ifra?
Gjest "sør- vestlending", ik Skrevet 10. juni 2008 #12 Skrevet 10. juni 2008 Og hvor på sørvestlandet er du ifra? Ha ha, for her på denne kanten av landet er vi så snerpete....Nei, fram for tanga og g-streng, alt annet er for pingler En god latter og beste hilsen fra "bibelbeltet"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå