Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg vil fortelle en liten historie som skjedde for noen uker siden.

både jeg og kjæresten var på hver vår ferie, ogtil sammen ville vi være borte fra hverandre i nesten 2 uker.

han kom hjem først fra sin ferie. vi hadde ikke snakket med hverandre på noen dager, så jeg regnet med at han ville ringe meg når han kom hjem. det gjorde han altså ikke. jeg hadde heller ikke snakket så mye med han da han var på ferie, så jeg visste lite om hvordan han hadde hatt det.

det gikk noen dager, og jeg sendte både mailer og sms.. men ikke noe svar.

plutselig en dag fikk jeg en sms hvor det stod "sjekk mailen din, jeg må fortelle deg noe"

jeg fikk helt noia, vondt i magen, klump i halsen, redd og helt fra meg. " nå har han funnet en annen jente, og skal dumpe meg"

jeg ringte han med en gang, men han svarte ikke! da tenkte jeg "han vil ikke ha meg lenger"

så sendte jeg en melding hvor jeg lurte på hva det var og om det var noe ubehagelig han skulle fortelle.

han sendte tilbake:

"neida, jeg er ikke lei deg! du er det beste jeg har! jeg ville bare fortelle deg om ferien min!"

ser dere? oss jenter tror alltid det værste! trodde ikke jeg skulle reagere slik, men det gjorde jeg altså.. merkelig det der..

men alt er fortsatt like bra, det var bare jeg som misforstod litt.. :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja vi har en tendens til å tro det verste til alle tider. :oops: Men vi må vel kanskje bare lære av det og (prøve) slutte å tro det verste... om vi får det til... :D

Skrevet

Det er bra at alt fortsatt er bra mellom dere da... :) Har opplevd noe av det samme når han jeg var sammen med før skulle snakke med meg, det var noe viktig, dette var før vi ble sammen... Det han skulle fortelle meg var at han ville at vi skulle bli sammen. Jeg begynnte å tenke på om han skulle flytte eller om noe trist hadde skjedd... Forstår egentlig ikke hvorfor jeg ble så paranoid :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Han ombestemte seg vel da....... :o

Skrevet

hhe, vet hvordan det er.. Den minste lille småting så tror jeg det værste. MEn har begynt å lære nå, da, og ta det litt mer med ro når "sånne" småting skjer ;) For det betyr som regel ingenting! :)

Gjest Milah
Skrevet

Må si jeg kjenner meg igjen.... :oops:

Skrevet

Hehehe, ja, vi er litt dumme på den måten, det er sant, det!!

Uff, men er godt når man får ting avkreftet!

(selv om det er litt flaut at man kunne tenke slikt)

Skrevet

Vi må slutte å tenke for hverandre, ikke sant?! Helt vanvittig det der, veit åssen det er ja!! :kgblunk:

Skrevet

Godt at jeg ikke er alene med paranoiaen min, i hvert fall :oops:

Skrevet

Paranoid vil jeg nå ikke kalle dette.

Det er da helt normalt å ta kontakt når man kommer hjem. Han kunne vel ringt. Men: Istedet for å vente på at han skal ringe og bli rar i toppen, er det vel bare å løfte opp røret og ringe sjøl???

Det som er typisk jentete, er at man forventer at andre skal ta kontakt - og at det skal være guttens initiativ i et forhold.

Gjest gjesta
Skrevet

Dette var likt min reaksjon på sånne ting :)

Her har jeg et lite eksempel og:

Husker da jeg skulle få besøk av en jeg var veldig veldig forelska i i høst.. Og etterpå sa han at han skulle komme dagen etter.. Så fikk jeg melding fra han dagen etter der det stod "Kan ikke komme i dag.. må fortelle deg noe i morgen"

*angst* Trodde selvfølgelig det verste.

Dagen etter så fortalte han meg at han var forelska i meg og han lurte på om jeg ville være kjæresten hans.. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Men hvor lenge tror dere at dere måtte ha ventet om ikke dere hadde tatt kontakt først...??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...