Gå til innhold

Henge alle som har sex med barn

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

For lenge lenge siden, i et land langt borte (dette hørtes da veldig kjent ut, ja ja)

Levde det en mektig konge. Han var ikke spesielt smart og gjorde mye uten å tenke seg om. Komgerike hadde hatt mange problemer med pedofili og dette likte kongen svært dårlig.

En dag så lagde han ny lov. Loven var følgne: "Alle som har sex med barn, de skal henges". Dagene gikk, men det ble ikke noe bedre så kongen inførte mer politi i gatene som kunne holde øye med befolktningen. Dagene ble til uker, ukene ble til år og henrettelsene økte.

En dag så ropte kongen på sin 10 år gamle sønn da det var tid for legge tid. Sønnen kom ikke. Kongen ble utålmodig og ropte en gang til. Fortsatt ingen sønn.

Kongen begynte å bli redd for dette hadde ikke skjedd før. Han spurte en av tjenerene om de hadde sett sønnen. Den ene tjeneren sa at han så sønnen sammen med bøddelen for noen timer siden. Kongen gikk så til møddelen og lurte på om sønnen var hos han.

"Ja, det er han, eller i hvertfall det som er i gjen da" sa bøddelen. Kongen ble små irritert og lurte på hva han mente med det.

Bøddelen fortalte at han var nøtt til å henge sønnen til kongen for sønnen ble tatt i å ha sex med nabojenta på 11 år. Jenta tok han også får Kongen hadde jo sagt at sex med barn var ulovlig og i dette tilfellet var jo begge barn. En lov er en lov.

Snipp snapp snute så var eventyret ute.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gerd_*
Skrevet
For lenge lenge siden, i et land langt borte (dette hørtes da veldig kjent ut, ja ja)

Levde det en mektig konge. Han var ikke spesielt smart og gjorde mye uten å tenke seg om. Komgerike hadde hatt mange problemer med pedofili og dette likte kongen svært dårlig.

En dag så lagde han ny lov. Loven var følgne: "Alle som har sex med barn, de skal henges". Dagene gikk, men det ble ikke noe bedre så kongen inførte mer politi i gatene som kunne holde øye med befolktningen. Dagene ble til uker, ukene ble til år og henrettelsene økte.

En dag så ropte kongen på sin 10 år gamle sønn da det var tid for legge tid. Sønnen kom ikke. Kongen ble utålmodig og ropte en gang til. Fortsatt ingen sønn.

Kongen begynte å bli redd for dette hadde ikke skjedd før. Han spurte en av tjenerene om de hadde sett sønnen. Den ene tjeneren sa at han så sønnen sammen med bøddelen for noen timer siden. Kongen gikk så til møddelen og lurte på om sønnen var hos han.

"Ja, det er han, eller i hvertfall det som er i gjen da" sa bøddelen. Kongen ble små irritert og lurte på hva han mente med det.

Bøddelen fortalte at han var nøtt til å henge sønnen til kongen for sønnen ble tatt i å ha sex med nabojenta på 11 år. Jenta tok han også får Kongen hadde jo sagt at sex med barn var ulovlig og i dette tilfellet var jo begge barn. En lov er en lov.

Snipp snapp snute så var eventyret ute.

Ok...

Gjest StockDama
Skrevet

Denne historien har blitt skrevet i kg flere ganger før. =p

Skrevet

Og med denne historien ønsker du å formidle...hva?

Gjest Gjest
Skrevet
Denne historien har blitt skrevet i kg flere ganger før. =p

Å? Når da? Får da jeg skrev den historien, det var kun noe jeg diktet sånn helt plutselig opp der og da og jeg skrev den kun den ene gangen. Kanskje noen har kopiert den og skrevet den på nytt?

Har du en link til den andre historien?

Gjest Gjest
Skrevet
Og med denne historien ønsker du å formidle...hva?

Ja, si det, du. Jeg husker faktisk ikke. Tror ikke jeg hadde noe mening bak den, bortsett fra at jeg ville skrive litt.

Gjest StockDama
Skrevet

Den lå på en av forumene for en tid tilbake. Om du leter litt rundt finner du den nok =)

Gjest Gjest
Skrevet
Den lå på en av forumene for en tid tilbake. Om du leter litt rundt finner du den nok =)

Søkte på "henge", men finner den ikke. For det er KG du har sett den før?

Jeg fant dette innlegget to ganger, men det var fordi den var flyttet fra generell til snikk snakk.

Kanskje du så dette innlegget før den ble flyttet?

Gjest StockDama
Skrevet
Søkte på "henge", men finner den ikke. For det er KG du har sett den før?

Jeg fant dette innlegget to ganger, men det var fordi den var flyttet fra generell til snikk snakk.

Kanskje du så dette innlegget før den ble flyttet?

Er en stund siden, så er nok ikke bare fordi det ble flyttet.

Var flere som hadde svart i den tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...