Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hei jenter, Har bare et enkelt spørsmål, hvaer for stor penis, og hva er for liten ?
Wildy Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 For penistråder er det ikke mange nok av...hehe... For liten har jeg aldri opplevd enda, da må den virkelig være liten. For stor? Nå har jeg aldri målt, har liksom litt andre ting å bedrive i senga, men har et par ganger møtt menn med det jeg mener er stor penis, og det var ikke noe særlig for min del. Det blir bare vondt og ubehagelig. Så helt gjennomsnittlig er akkurat passe. For meg.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 For penistråder er det ikke mange nok av...hehe... For liten har jeg aldri opplevd enda, da må den virkelig være liten. For stor? Nå har jeg aldri målt, har liksom litt andre ting å bedrive i senga, men har et par ganger møtt menn med det jeg mener er stor penis, og det var ikke noe særlig for min del. Det blir bare vondt og ubehagelig. Så helt gjennomsnittlig er akkurat passe. For meg. Det tror jeg ikke noe på
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Hei jenter, Har bare et enkelt spørsmål, hvaer for stor penis, og hva er for liten ? Jeg klarer ikke mer enn 15/12.... alt over det er for stort for meg. Det minste jeg har prøvd var ikke mer enn 9-10 cm og tynn og det var godt det og. En av mine beste var faktisk på 10 cm. Så ikke fortvil, gutter, det er like store variasjoner hos oss som det er hos dere. Og pikk er kun en liten del av sexen. Mye lek, tunge og fingre og de fleste kvinner er mer enn fornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 er egentlig mer bekjymret over at den er litt for stor burde kansje vært litt mindre (19/15)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå