Gjest Jobbs Skrevet 10. juni 2008 #1 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei! Klarte å få klor på en relativt ny dyr bukse. Den er mørkebruk og det er nå hvite flekker nedover det ene benet. Har jeg noen mulighet for å få buksen fin igjen... :-( Er litt hjelpeløs her så takker for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 10. juni 2008 #2 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei! Klarte å få klor på en relativt ny dyr bukse. Den er mørkebruk og det er nå hvite flekker nedover det ene benet. Har jeg noen mulighet for å få buksen fin igjen... :-( Er litt hjelpeløs her så takker for all hjelp jeg kan få Nei, det er nok vanskelig å bli kvitt disse flekkene. Fargen er bleket av. Det eneste jeg kan komme på er å farge buksa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest-B Skrevet 10. juni 2008 #3 Del Skrevet 10. juni 2008 Ta den med til en hobbyforretning og spør etter en tekstiltusj i matchende farge.De koster ikke så mye, og mange av dem tåler vask på opptil 60 grader. Ellers blir nok alternativet som nevnt over her,å farge hele buksen.. Kjedelige greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå