Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Trenger en god selvbruner som gir en del farge, men som ikke blir unaturlig. Vil helst ha skum, servietter eller krem, ikke spray. Prøvd selvbruningsmoussen fra Clinique, ModelCo eller Elizabeth Arden, eller krem fra Dior? Andre i samme prisklasse (helst ikke dyrere) dere er fornøyde med? Har prøvd servietter fra Comodynes og likte disse godt, men over tid blir nok disse en del dyrere enn å kjøpe en på boks, vil jeg tro.
Gjest Sandie Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg liker Christian Dior sin Auto-Bronzant.Den har blitt kåret til best i test mange ganger og finnes i to varianter: en "natural glow" og en med litt skimmer i.Konsistensen er nesten som gele.Den trekker fort inn i huden og har en god duft (Synes jeg da.Sikkert lurt å lukte før man kjøper i tilfelle man ikke liker den.Noen synes kanskje at den er for sterk).Fargen kommer etter noen timer,blir dyp og fin og ser veldig naturlig ut.Synes ikke den smitter særlig mye av heller.
Gjest Bloom Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har prøvd den nye moussen fra ModelCo, og syns den ga veldig fin naturlig farge. Ser litt "mye" ut med engang for det er litt shimmer i den, men når du får dusja av det så blir den fin. Clarins sin nye selftan er også veldig god, den er på krukke- lett geleaktig konsistens og lukter godt.
Nienna83 Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Jeg kjøpte Dior sin og likte både konsistensen og lukten. Den trekker fort inn og føles ikke klissete. Problemet er bare at jeg har begynt å bruke MD produkter for daglig rens, og med disse produktene gir ikke Dior sin selvbruningskrem noe farge. Like blek som før dessverre
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Kjøpte Dior Bronze Autobronzant Shimmering Glow Body. Den lukter godt og er god å smøre ut. Problemet er at den ikke gir farge! Jeg har smurt meg to dager på rad, og ser INGEN farge! Bruker scrub og smører meg med bodybutter (som jeg lar trekke godt inn), før jeg smører meg med selvbruneren. Er det noe jeg gjør galt, eller må jeg bare fortsette å smøre meg noen dager til jeg ser farge?
En som vet Skrevet 14. juni 2008 #7 Skrevet 14. juni 2008 Nå har ikke jeg prøvet den selv, men har hørt VELDIG mye bra om Bare Escentuals sin selvbruning: Faux Tan! Ettersom jeg har sett på vennene mine ser den veldig naturlig ut. Har planer om å kjøpe den selv
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 Nå har ikke jeg prøvet den selv, men har hørt VELDIG mye bra om Bare Escentuals sin selvbruning: Faux Tan! Ettersom jeg har sett på vennene mine ser den veldig naturlig ut. Har planer om å kjøpe den selv Kanskje jeg skulle kjøpe den... Dior er bare dyrt og ubrukelig... Takk for tipset!
En som vet Skrevet 14. juni 2008 #9 Skrevet 14. juni 2008 Kanskje jeg skulle kjøpe den... Dior er bare dyrt og ubrukelig... Takk for tipset! Tror det er en god ide Og så har den en merkelig mørkegrønn-aktig farge, så du ser veldig godt om du har glemt en flekk, og allikevel ser den naturlig ut etterpå! Perfekt
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #10 Skrevet 14. juni 2008 Tror det er en god ide Og så har den en merkelig mørkegrønn-aktig farge, så du ser veldig godt om du har glemt en flekk, og allikevel ser den naturlig ut etterpå! Perfekt
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #11 Skrevet 14. juni 2008 Nå har ikke jeg prøvet den selv, men har hørt VELDIG mye bra om Bare Escentuals sin selvbruning: Faux Tan! Ettersom jeg har sett på vennene mine ser den veldig naturlig ut. Har planer om å kjøpe den selv lukter denne selvbruning? haaaater selvbruningslukta og ser etter en med minst mulig lukt..
Nienna83 Skrevet 14. juni 2008 #12 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har kjøpt Faux Tan på ebay, men er usikker på om jeg kan bruke denne i ansiktet? Jeg får så fort kviser når jeg tetter igjen porene i ansiktet med selvbruning. Har enda ikke funnet en som ikke tetter porene etter kort tid :gråte:
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #13 Skrevet 15. juni 2008 Er det noen som vet hvorfor Dior ikke gir farge? Er det noe jeg gjør feil, eller må jeg bare vente?
Nausicaä Skrevet 15. juni 2008 #14 Skrevet 15. juni 2008 Er det noen som vet hvorfor Dior ikke gir farge? Er det noe jeg gjør feil, eller må jeg bare vente? Kanskje du skal prøve en gang uten å smøre deg med bodylotion først? Slik at huden ikke er mettet.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 #15 Skrevet 15. juni 2008 Kanskje du skal prøve en gang uten å smøre deg med bodylotion først? Slik at huden ikke er mettet. Det kan være at det går, ja:) Bruker nemlig body butter før selvbruneren, og den trekker vel ikke nok inn til at huden er helt "tørr" før selvbruneren smøres på. Skal prøve - takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå