Gjest Annbjørg Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Jeg jobber på en bensinstasjon. Holder på med mat (pølser, boller, burgere osv) hele dagen. Nå er jeg skikkelig forkjøla, med snørr å hoste. Men kvier meg litt for å ringe å si at jeg er syk, for formen er jo bra nok til at jeg kan være på jobb. Men jeg ville ikke ha kjøpt mat fra en som står å hoster å snufser. Men uheldigvis er sjefen en sånn som blir litt sur om man ikke kommer på jobb.... Hva hadde du tenkt om du kom å sku handle mat av en som hoster å snufser?
Jigva Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Helt ærlig hadde jeg nok ikke kjøpt mat fra deg...
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Det har jeg nå aldri opplevd (takk og lov!), men jeg ville tenkt "Æsh, h*n tok på maten min " Hadde jeg sett at selgeren hosta og snørra på maten til de i køen foran meg ville jeg vurdert å kjøpe mat et annet sted!!
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 jeg har holdt meg hjemme fra jobb i to dager nå med forkjølelse, selv om jeg ikke føler meg så dårlig så hoster og snørrer jeg hele tiden. og jobben min er å lage mat. jeg kunne selvsagt klart det men da hadde jeg måttet gå og snyte meg og hoste hvert minutt og så vaske hendene så jeg ville ikke vært særlig effektiv på jobb!
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Hva med å fortelle sjefen din at du er bekymret for hvordan kundene vil reagere? Jeg har selv blitt ganske satt ut av en butikkansatt (dagligvare) i din tilstand, og det var innpakket mat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå