Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har en lillebror på 13 som tydeligvis er godt i gang med puberteten, for ofte når jeg skal dusje er det igjen spor etter ham. Hvordan får jeg ham til å vaske etter seg, eller aller helst gjøre det et annet sted? Det ville vært utrolig flaut å ta det opp...
Pokahonta Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har en lillebror på 13 som tydeligvis er godt i gang med puberteten, for ofte når jeg skal dusje er det igjen spor etter ham. Hvordan får jeg ham til å vaske etter seg, eller aller helst gjøre det et annet sted? Det ville vært utrolig flaut å ta det opp... Har du en far, evt bror, i huset som kan ta det opp med han? Mulig det er litt minde flaut da.. Tror ikke min lillebror hadde vært mottagelig for en slik samtale med meg da han var 13.. Da hadde jeg nok heller ryddet opp etter han og latt det gå forbi i stillhet.
Stone Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Smell en lapp på veggen til han, så slipper du å snakke med han. Funket da jeg var yngre *host kremt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå