Gå til innhold

14. juni ...


14062003

Anbefalte innlegg

Jeg er så stolt, eller tilfreds heter det vel bedre. Vi var på IKEA og kjøpte glass til den store gullmedaljen (30 hvitvin og 30 rødvin), lyseboller og flytelys. I tillegg til de båndene vi har kjøpt på Panduro som skal være bordkort knytt rundt glassene, har vi nå alt klart til bordet!

Etter å ha saumfart huskelisten vår, fikk jeg god samvittighet til å slappe av: http://www.zeromindset.com/merete/bryllup/...planlegger.html

:hoppe:

Jeg skulle ha ofret på meg 2 ukers bryllupsfri, dersom ikke utdrikningslaget hadde vært til helgen og hudluxuslørdag står for tur siste lørdag i mai.

Hvordan er det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det meste er nå i boks, men jeg har ikke begynt på bordkortene ennå. Tenkte jeg skulle kose meg med dem etter at jeg i morra er ferdig med eksamen...

Har henta kjolen og sånn, måtte bare henge den hos mamma. Jeg kjenner meg selv såpass at jeg vet hvordan det hadde blitt (av og på, av og på...)

Er ikke helt i rute med solinga mi, rekker ikke bli så brun som jeg hadde tenkt, men det gjør man jo aldri likevel.

Leter etter smykke og ørepynt. Det har vært det vanskeligste av alt synes jeg. Ender sikkert opp med et enkelt strass smykke tror jeg.

I tillegg må jeg huske å ringe presten for å avtale denne berømmelige samtalen. Begynner å bli nervøs for at vi ikke har booka kirka og sånn, men det er vel en naturlig del av bryllupsnervene!

Brudebilen skal avtales i dag. Svigerfar skal ordne en eller annen cab fra en bilforretning han har gode kontakter hos. For å si det sånn: jeg tror det er det å skulle kjøre denne flotte bilen som min kjære ser frem til den dagen! Det høres iallefall sånn ut... hehe!

Men hvor er resten av 14.juni-brudene???

MissS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjolen er hengt opp hos mamma, jeg rekker ikke å ta nok sol, men det går bra. "Alt " er i rute. Borskort, sanghefter og bordkart blir laget av samme person som laget invitasjonene i slutten av mai. Så gjenstår innkjøp av drikke, nattmat, lys og servietter, samt målebeger og isbitposer m.m. til bartenderne. OG sko til meg og mannen og undertøy og sminke til meg.

*stress* *stress*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det meste klart;

- bordkort og sanghefter denne uka

- prøvetime hos frisør(svigermor) i morgen

- kjolen henger i skapet, men må syes om litt, det blir gjort på torsdag

- klær til brudgom og brudesvenn er i orden

- brudebukett er klar

- transport er i orden

- mat og drikke er i orden

Sikkert noe jeg har glemt, men håper å få med meg det meste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...