Gjest Gjest_tankefull_* Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hei. Idiotiske meg gjorde det slutt med kjæresten min for 2 måneder siden. Jeg var litt småbetatt av en annen og synes ting hadde vært dårlig med kjæresten min lenge. (Han er verdens tregeste og mest håpløse mann..). Og jeg gjorde det slutt, og det kjentes greit. Så gikk det ett par uker også begynte vi å treffe hverandre igjen, og da var det akkurat som om det som om vi hadde greid å bryte det vonde mønsteret vi var kommet inn i. Da satt vi bare i joggings med hver vår pc og sånn gikk kveldene. Om vi lagde mat spiste vi foran tv ol. Ganske dødt og passivt, tror ikke vi hadde sex på nesten 3 mnd. Mens når vi tok opp kontakten igjen så pratet vi sammen, pyntet oss, tok på hverandre og hadde fantastiks sex. Og jeg vil at vi skal bli sammen igjen. Mens han sier han er usikker, og trenger tid og avstand til å finne ut av hva han føler. Og det er der jeg sliter, men at han vil ha tid og avstand. Han mener han finner ut av ting ved å ikke å se meg og heller ta seg tid til å kjenne ordentlig på følelsene sine. Og han mener ikke en uke heller... Jeg forstår ikke hvordan han skal finne ut at han vil, ved å ikke treffe meg, når alt er så bra når vi treffes... Også er det så motsatt av hvordan jeg fungerer, men er det noen andre som fungerer sånn?? jeg synes det er vanskelig å ikke ha kontakt med han, en uke går greit men så blir det tøft. Og han vil jo alltid treffe meg når jeg foreslår det (og det er ikke en sex greie, vi har ikke hatt så mye sex, men masse gode samtaler og kos). Også er han veldig lett å irritere, og det skal så lite til for at ting blir mas, og så blir jeg lei meg også blir det klabb og babb... vil jo bare ha denne mannen, elsker han over alt på jord. Er det virkelig noe håp for at ting kan forandre seg når man får tid og avstand? Jeg har spurt han om han sier det bare for å være snill eller for å ha meg på gress og sagt at jeg tåler sannheten om det er at han vet han ikke vil. Men han sier at han tror og håper det skal orden seg, så lenge han får tid til å finne ut av ting og ikke det er mas... Hva skal jeg gjøre? Altså, har ikke akkutt kjærlighetssorg og sitter å depper eller noe sånt, men tenker mye på han og kjenner at jeg savner han.. Og jeg vet jeg vil ha han. Og ang den karen jeg var betatt av, så tok jeg en kaffe med han (etter at det var slutt) og skjønte at dette bare var tull, så jeg har ikke holdt på med noen andre eller noe.
Gjest StockDama Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Mannen ble dumpet, og nå prøver den som dumpa han å få han tilbake. Det er nok litt sårt, og trenger vel tid til å tenke gjennom om dette er noe han vil satse på igjen og om det er stor sjangse for om han blir dumpa igjen.
Stone Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Han trenger nok tid til å tenke litt ja, så jeg hadde skrudd ned alt som het evnt mas
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Mannen ble dumpet, og nå prøver den som dumpa han å få han tilbake. Det er nok litt sårt, og trenger vel tid til å tenke gjennom om dette er noe han vil satse på igjen og om det er stor sjangse for om han blir dumpa igjen. Han fortjener bedre enn deg ts. Håper du ikke blir sammen med han igjen
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Han fortjener bedre enn deg ts. Håper du ikke blir sammen med han igjen Tull og tøys. Han har vist seg udugelig og fortjener ikke deg. Det er du som fortjener noe langt bedre enn han som utnytter følelsene dine. Slik han oppfører seg, kan det nesten regnes som psykisk tortur, selv om jeg tviler på at det vil rammes av noen lovparagraf. Slike menn må dumpes. Ingen menn må aksepteres med mindre de fyller alle behov og ønsker hos kvinnen 100%. Alt for mange kvinner finner seg i forhold til menn som er langt under det de hadde fortjent.
Gjest En annen mann Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Tull og tøys. Han har vist seg udugelig og fortjener ikke deg. Det er du som fortjener noe langt bedre enn han som utnytter følelsene dine. Slik han oppfører seg, kan det nesten regnes som psykisk tortur, selv om jeg tviler på at det vil rammes av noen lovparagraf. Slike menn må dumpes. Ingen menn må aksepteres med mindre de fyller alle behov og ønsker hos kvinnen 100%. Alt for mange kvinner finner seg i forhold til menn som er langt under det de hadde fortjent. Ja, "dump han" er jo gjerne en gjenganger for gjester som ikke engang gidder å benytte et nick som gjør det lettere for andre å kunne svare på argumentene deres. Hyggelig å se at det finnes kvinner som deg som ser på menn som en tjener som må oppfylle alle krav... Jeg kan understreke at kvinner som innehar slike meninger som deg selv hadde fyki rett på døra fra min side hvertfall....
Gjest David John jr. Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Ja, "dump han" er jo gjerne en gjenganger for gjester som ikke engang gidder å benytte et nick som gjør det lettere for andre å kunne svare på argumentene deres. Hyggelig å se at det finnes kvinner som deg som ser på menn som en tjener som må oppfylle alle krav... Jeg kan understreke at kvinner som innehar slike meninger som deg selv hadde fyki rett på døra fra min side hvertfall.... Kan ikke si meg annet en enig. Jeg har forresten moro av å lese nettdatingprofiler, og det er to ting som slår meg når det gjelder kvinnenes (vel jeg leser ikke menns) - det første er at du underslår gjerne ikke at den de leter etter må gjerne være en "handyman" - med andre ord det er lei av å se ting forfalle eller lei av å betale håndtverkere..... - De nevner gjerne med litt humor at vedkommende de søker må være glad i å lage mat, fordi de selv ikke har greie på det. Det jeg lurer på når jeg leser slike annonnser er: Hvem er det som er så dumme at de svarer?
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Kan ikke si meg annet en enig. Jeg har forresten moro av å lese nettdatingprofiler, og det er to ting som slår meg når det gjelder kvinnenes (vel jeg leser ikke menns) - det første er at du underslår gjerne ikke at den de leter etter må gjerne være en "handyman" - med andre ord det er lei av å se ting forfalle eller lei av å betale håndtverkere..... - De nevner gjerne med litt humor at vedkommende de søker må være glad i å lage mat, fordi de selv ikke har greie på det. Det jeg lurer på når jeg leser slike annonnser er: Hvem er det som er så dumme at de svarer? Desperate menn. Jeg droppet nettdating etter kort tid. Fant ut at alle jentene var bare ute etter mest mulig oppmerksomhet. Burde egentlig har skjønt det etter alle pupp, rumpe og muse bildene som lå der ute, men trodde ikke alle var så overfladiske. Ikke kan de lage mat, ikke kan de gjøre en dritt, men klage og syte og leve på mannen kan de p.g.a utseende. Tror jeg spyr Du har større flaks med å finne en match i verste narkomiljø i oslo enn på disse sidene
Gjest En annen mann Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 Desperate menn. Jeg droppet nettdating etter kort tid. Fant ut at alle jentene var bare ute etter mest mulig oppmerksomhet. Burde egentlig har skjønt det etter alle pupp, rumpe og muse bildene som lå der ute, men trodde ikke alle var så overfladiske. Ikke kan de lage mat, ikke kan de gjøre en dritt, men klage og syte og leve på mannen kan de p.g.a utseende. Tror jeg spyr Du har større flaks med å finne en match i verste narkomiljø i oslo enn på disse sidene Du har nok hatt litt dårlig erfaring med tjenesten du har benyttet. Det finnes faktisk "ordentlige" nettdatesider der folk ikke legger ut slikt. Jeg har faktisk sett flere som ikke nevner at de ønsker partner som er handy eller trenger å lage mat, så dette er nok veldig individuelt. Problemet er jo gjerne at man fort generaliserer over slike "standard" profiler du nevner
Stone Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Tull og tøys. Han har vist seg udugelig og fortjener ikke deg. Det er du som fortjener noe langt bedre enn han som utnytter følelsene dine. Slik han oppfører seg, kan det nesten regnes som psykisk tortur, selv om jeg tviler på at det vil rammes av noen lovparagraf. Slike menn må dumpes. Ingen menn må aksepteres med mindre de fyller alle behov og ønsker hos kvinnen 100%. Alt for mange kvinner finner seg i forhold til menn som er langt under det de hadde fortjent. Han utnytter hennes følelser? Mannen ble jo dumpet, ikke helt merkelig at han trenger noe tid for å komme seg på beina igjen.. *kremt* jaja, jojo..
Gjest TS Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 Så egentlig er det ingen som har noen tilbakemeldinger eller synspunkter? er ingen her som fungerer slik at de finner ut hva de vil med avstand og tid?? snufs
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #12 Skrevet 11. juni 2008 Det er vel ikke rart eksen din trenger tid på seg. Det er stort sett bra etter et brudd å få litt avstand og tenke over ting og følelser og situasjonen generelt. Av det du skriver høres det kanskje ut som du burde gå i deg selv også, og tenke over rollene deres i forholdet. Når du faktisk skriver at han er verdens tregeste og mest håpløse, så har du antagelig signalisert det til ham også, i tillegg til at det kan være en grunn til at DU ikke var fornøyd i forholdet. Det er ikke alltid den beste løsningen å ta tilbake det man hadde, kanskje det kan være like bra å lære av det man gjorde feil (hvordan man behandler den andre, hvilke egenskaper en setter pris på og hvilke man ikke aksepterer). Så la nå fyren få holde avstand samme om det "pleier" å føre fram eller ikke - det gjelder jo ingen generell statistisk løsning på denne problemstillinga.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #13 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er som deg, som ikke trenger avstand, men mer tid sammen for å finne ut om man passer ilag. Men nå er det jo slik at alle er forskjellige, og du må nok la han få litt tid på seg. Ikke ta kontakt med han på en stund, og så ser du hva som skjer. Men ikke la det gå altfor lenge, etter noen uker bør han vel greie å bestemme seg for hva han vil. Jeg er i akkurat samme situasjon som deg, hvor han ville ha tid til å finne ut hva han vil. vi henger sammen støtt og stadig, men han vil ikke definere forholdet. Vet ikke om jeg skal orke å mase noe med det på ei stund, så lenge vi har det bra sammen, og ingen av oss har noe på gang med andre. Han er også verdens tregeste person innimellom, og selv om det var jeg som gjorde det slutt (ble også betatt av en annen), så er det ikke bare min feil at det ble slutt. Det ble det av en grunn, som han også var med å bidra til. Dette tror jeg er viktig at mannen din også skjønner, at hvis han ikke er med på å dra lasset så kan det ikke bli dere igjen. Jeg tror vi noen ganger ikke vet hva vi har før det er borte. Når det først er slutt så anstrenger begge parter seg, og da ser man hva man hadde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå