Pacem Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Så skal man altså pusse opp badet... MEn vil gjøre det billig. PÅ badet mitt er det da en del av toalettet som er ødelagt. Selve den du drar i for å spyle ned er borte, og tidligere eier har erstattet denne med ett tau av alle ting, som man drar i for å spyle ned. Noen som vet om dette er noe jeg kan fikse selv eller om det må rørlegger inn i bildet?
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Ta bilde av toalettet, og merk deg hvilket merke det er (Porsgrunn, f.eks.). Ta med bildet i en serviceminded VVS butikk. Da finner du ut om det lønner seg.
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Ring Porsgrunn eller Ifö og si hva du trenger så henviser de deg til nærmeste servicebutikk som har slike varer på lager. den lille knotten er vel null problem. hvis ikke kan du jo traske rundt på kjøpesentre/caféer og stjele med deg en knott
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 hvis ikke kan du jo traske rundt på kjøpesentre/caféer og stjele med deg en knott For en fantastisk moral
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Det samme skjedde med min bestemors toalett. Hun fikk beskjed om at det var omtrent like rimelig å kjøpe nytt. Går jo med arbeidstid, kjøretid for reparatøren+ deler. Men viss du likevel har rørlegger der i forbindelse med oppussingen så kan jo det hende det blir rimeligere.
Gjest Gjest_Hulda_* Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Så skal man altså pusse opp badet... MEn vil gjøre det billig. PÅ badet mitt er det da en del av toalettet som er ødelagt. Selve den du drar i for å spyle ned er borte, og tidligere eier har erstattet denne med ett tau av alle ting, som man drar i for å spyle ned. Noen som vet om dette er noe jeg kan fikse selv eller om det må rørlegger inn i bildet? Vil bare minne om at et toalett ikke er så dyrt. Vi betalte 1200-1300 kr for vårt, kjempefint.
Gjest Pipipiprorleggern Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 du får toaletter fra 800kr på Bauhaus... er ganske sikker på at de har universal knott/snor der også... trenger ikke akkurat å være ingeniør for å skjønne hvordan man setter på en slik.. Ellers så likte jeg forslaget om å stjele en fra cafeer/utesteder.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå