Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 10. juni 2008 #1 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg dater en gutt og lurer derfor på: hvordan vet jeg at han er interessert i meg eller om han bare er interessert i sex?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beenthere Skrevet 10. juni 2008 #2 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg dater en gutt og lurer derfor på: hvordan vet jeg at han er interessert i meg eller om han bare er interessert i sex?? Hva er du interessert i? Det finner du ikke ut uten at du spør direkte, men kanskje mer fornuftig.. Hva med å bare date videre å ta det som det kommer? Tror ikke jeg som gutt hadde likt å fått for mye spørsmål om slike ting i starten.. Så om du er keen, er mitt råd å holde litt igjen både med sex, og med spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #3 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg dater en gutt og lurer derfor på: hvordan vet jeg at han er interessert i meg eller om han bare er interessert i sex?? Ok, så det første du tenker på er med engang sex? Hvordan nekte han sex, sulte han , slik at han blir desperat? Begynner å bli litt lei slike som deg! Glem han da vel, så finner han sikkert en som ikke er så sexfiksert som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #4 Del Skrevet 10. juni 2008 Hvis han bare vil møte deg hjemme er det ikke bra. Hvis han tar deg med på treff med venner, eller du tar med han og han vil det, så vil han trolig mer. Hvis han liker at du f.eks holder litt rundt han ute (på gata, utesteder osv) er det et godt tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #5 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg dater en gutt og lurer derfor på: hvordan vet jeg at han er interessert i meg eller om han bare er interessert i sex?? Hvis han fortsatt gidder å være sammen med deg når det ikke blir noe på han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #6 Del Skrevet 12. juni 2008 Hvis han fortsatt gidder å være sammen med deg når det ikke blir noe på han. Nei, det kan faktisk være en rimelig klar indikator på retardert mental utvikling og\eller ett underkastelsesbehov. Hvis han ikke er interessert i sex er han antageligvis kastrert eller sinnslidende. Jeg føler at jeg kan svare for majoriteten av den norske mannlige befolkningen når jeg sier dette. Og hvis _du tror_ han ikke er interessert i sex, er det antageligvis på grunn av at han skjuler det. Mao, hvis han er en sunn frisk gutt\mann og du er attraktiv, har han lyst på deg. Og når det gjelder vaginainteresse kontra intellekt\personlighetstinteresse er det vel mulig å danne seg ett bilde av motivasjonen hans i løpet av noen timer med samtaler ? lykke til. ps. den første delen av posten var en spøk, hvis noen er litt såre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå