Gjest Wildcat Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 (endret) . Endret 30. juni 2008 av Wildcat
Gjest Elfrida Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 (endret) Folk legger merke til det som er annerledes, og hvis de reagerer negativt på det er det deres problem. Vær annerledes og stolt av det. Hvis du hadde 2 brødskiver med brunost hver bidige dag hadde det aldri vært sagt et pip...det er det som er rart. Det var forresten et utrolig godt tips å ta på seg treningstøyet før man går fra jobb! *notere* Endret 10. juni 2008 av Elfrida
Licota Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Er det mulig å sitte og si sånt? Nei, fei for din egen dør før du begynner å feie for andres! Veldig flott av deg at du trener såpass ofte og har et sunt kosthold. All kredit!
Muffin! Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Skjønner godt at du irriterer deg. Og nei, de har virkelig ingenting med hva du spiser og gjør. Men jeg tror nok at de bare er misunnelige på at de ikke klarer å leve like sunt som deg. Så stå på, og ikke bry deg om slike tåpelige kommentarer
Gjest Wildcat Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 (endret) . Endret 30. juni 2008 av Wildcat
Rioja Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 Tror de kommenterer fordi de får dårlig samvittighet! Det fikk nemlig jeg når jeg leste hvor flink du er... (men ikke noen negative kommentarer herfra altså!) Stå på!
Gjest Gjestis Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Jeg er fullstendig klar over at mange sier slikt for å skjule sin egne dårlige samvittighet, men jeg synes likevel ikke det er riktig. Er det bare jeg som er rar....? Skjule sin egen dårlige samvittighet? Her antar du jo at andre har akkurat de samme verdiene som deg selv, samtidig som du anklager andre for kun å se ting fra sitt eget perspektiv. Ikke alle synes det er verdt å bruke store deler av livet sitt på trening og å tenke på mat.
Gjest Wildcat Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 (endret) . Endret 30. juni 2008 av Wildcat
Wildy Skrevet 10. juni 2008 #9 Skrevet 10. juni 2008 Det er ofte slik at om man er bevist mat og trening og andre ser det hagler det med kommentarer. "Herregud, så sunn du er da...." , "Ekke sunt å bare spise salat....", " Det er ikke bra å trene sååå mye...." " Er ikke pent med damer med muskler...." Eh.... ja, jeg spiser salat til lunsj. Det er ikke det samme som at jeg bare spiser salat. Ja, jeg trener mye. Men jeg trener nøye og gjennomtenkt og tar hensyn til kroppen ift variasjon og belastning.Alle damer ( og menn....) har muskler, vanskelig å fungere ellers.Men normalen har blitt til at for mange er de godt skjult....... Skulle likt å se reaksjonene om jeg hadde kommentert at andre har lagt på seg,at de puster som en hval av å gå opp trappa eller at de skyver tunge løft over på meg fordi de selv er for svake. Men det kan man jo ikke gjøre, for om folk er i dårlig form eller overvektige er noe det ikke er lov å kommentere.
Gjest Wildcat Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 (endret) . Endret 30. juni 2008 av Wildcat
Jakobine Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 Jeg skjønner godt hva du mener. Det er litt irriterende i lengden. Jeg får kommentarer på lunsjen hver eneste dag, siden jeg tar med meg sunn mat hjemmefra, istedet for å kjøpe mat i kantina. Det er visst et umettelig behov for å kommentere dette. Spør meg ikke hvorfor! En annen ting er at svært få har forståelse for at jeg prioriterer trening fremfor det meste annet de fire gangene i uka. Hadde jeg trent fotball på "organisert" trening hadde jeg ikke hørt en eneste protest, men når man skal trene styrke på egen hånd, da er det uakseptabelt å prioritere dette fremfor kafebesøk, shoppingrunder eller "drekking på by'n". Jeg velger å flire litt av det, men jeg er enig i at det blir litt slitsomt i lengden.
Gjest Mea Culpa Skrevet 10. juni 2008 #12 Skrevet 10. juni 2008 Si at du syns det er uhøflig å komme med sånne kommentarer. Vi nordmenn kan være litt redde for å si hva vi mener. Vi har mye å lære fra andre folkeslag på det punktet!
Gjest GinaTricot Skrevet 10. juni 2008 #13 Skrevet 10. juni 2008 En annen ting er at svært få har forståelse for at jeg prioriterer trening fremfor det meste annet de fire gangene i uka. Hadde jeg trent fotball på "organisert" trening hadde jeg ikke hørt en eneste protest, men når man skal trene styrke på egen hånd, da er det uakseptabelt å prioritere dette fremfor kafebesøk, shoppingrunder eller "drekking på by'n". Akkurat samme har jeg det! Trening på fotballen, men når jeg tar meg en joggetur: "Herregud, du er treningsnarkoman ass!" (Selv om de fleste gjør det selv. Vi er et samfunn av noen konkurasseinstillte mennesker ass). TS, ikke bry deg om de andre! De er bare misunnelige, for de begynner kanskje å hive etter pusten på toppen av trappa stå på! Du er sikkert kjempepen og slank.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå