elle Skrevet 24. februar 2002 #1 Skrevet 24. februar 2002 Jeg er helt tom for ideer... Han er verdens søteste katt, helt grå. Han ligner på panteren i jungelboken!!!(SÅÅ søt) Er det noen av dere søte mennesker som kan komme med noen navnforslag til meg. Nå heter han bare katten, og jeg syntes ikke dette passer han!12
Netti Skrevet 24. februar 2002 #2 Skrevet 24. februar 2002 Er det en hunkatt, så synes jeg SUSSIE er et skikkelig fint kattenavn. Er det en hankatt synes jeg SINUS kan være et artig alternativ. Det finnes jo også andre. Katter reagerer lett på ord med "s", derfor er det lurt å kalle katten et navn som det kan gjenkjenne.12
Gjest line Skrevet 24. februar 2002 #3 Skrevet 24. februar 2002 Min hannkatt heter Theodor. Søtt navn syntes jeg 12
Netti Skrevet 24. februar 2002 #6 Skrevet 24. februar 2002 Gråpus......er også et koselig kattenavn.12
LilleMika Skrevet 24. februar 2002 #7 Skrevet 24. februar 2002 Hva med lille???? Eller tritonus (er egentlig oppbrukt, men synes det er så søtt)???? Jeg hadde engang en katt som het fisk, ikke så søtt, men litt morsomt... 12
Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2002 #9 Skrevet 24. februar 2002 Syns de aller fleste har en tendens til å velge uoriginale navn som Pussi, Nussi, Sussi, Pusen osv. Jeg for min del syns det er finest om katten har et allminnelig navn. Da blir det mer morsomt når man forteller. Eks. Da jeg kom hjem i dag hadde Arne tisset over hele leiligheten osv. Katten min heter Ragnar-Kato. Jeg syns Bjarte, Nils, Arne, Hans-Anton og Berit er fine kattenavn. 12
Vala Skrevet 24. februar 2002 #10 Skrevet 24. februar 2002 Hvorfor ikke kalle den Baghera da? Jeg synes det beste er å finne noe i kattens personlighet og gi navn ut fra det Den kuleste katten jeg har kjent het Paradoks. Andre navn jeg kommer på: Trøbbel, Baileys, Truman, Nixon (presidenter er litt gøy..), Muskatt, Grey, Oliver, Toby.. Du kan også hente deg en fargepalett hos en malebutikk og se på forskjellige gråfarge - navn, kan være mye fint! Kos deg med pus!12
villen Skrevet 24. februar 2002 #11 Skrevet 24. februar 2002 jeg har en katt som bare heter pus. vi har bare en katt, så det er umulig å ta feil, og den vet jo hvem den er.
Medinilla Magnifica Skrevet 24. februar 2002 #12 Skrevet 24. februar 2002 Hva med Snickers? Det kunne jo egentlig vært et morsomt navn pluss ar det er to S èr. Som skrevet før her, så reagerer katter på navn/ord med S i 12
Bria Skrevet 24. februar 2002 #13 Skrevet 24. februar 2002 Jeg har hatt to katter. Den ene het Soten for den var svart på halen. Den andre het Emil for den gjorde som den ville, og det meste var galt Hilsen Bria 1212[ Dette Innlegg er endret av: Bria den 2002-02-24 19:26 ]
elle Skrevet 24. februar 2002 Forfatter #14 Skrevet 24. februar 2002 Tusen takk for fine svar. Det er ikke lett dette med navn. Men han er så fin at han fortjener et bra navn syntes jeg. Skal vri hodet mitt, men dere gav meg mange gode ideer.. Takk12
Tusseline Skrevet 24. februar 2002 #15 Skrevet 24. februar 2002 Sier meg enig med Hope, er ofte slik at katter får ett navn slik som pus, katt, pusur ol. Synes det er mer artig med ordentlige navn som man setter i sammen, eks. Bob-Kåre
Tyren Skrevet 25. februar 2002 #17 Skrevet 25. februar 2002 Jeg har to kattejenter, med herrenavn.. Den ene heter Tarzan og den andre heter Gizmo. Tarzan fordi hun er/var så spretten og klarte å komme seg ut av en pappeske når hun kun var 6 uker gml. Gizmo fordi jeg har sett på Gremlins og synes Gizmo er så søt... (Hadde egentlig passa bedre med Gremlin på henne for hun er så bøllete...) 12
Gjest KristinK Skrevet 25. februar 2002 #18 Skrevet 25. februar 2002 Hva med Bulle? Har gitt en katt det navnet før og han lever virkelig opp til navnet sitt! Han er trill rundt! Gi oss beskjed om hvilket navn du velger da!12
Catzy Skrevet 25. februar 2002 #19 Skrevet 25. februar 2002 Jeg var "mor" til en sølvgrå huskatt før. Han er helt grå og heter Smaug, etter dragen i Hobbitten av JRR TOlkien. Uttalt på engelsk blir Smaug til Smog, som jo er grått. De andre kattene jeg har vært i hus med het Tyfus og Measel. (Mesling på engelsk.) Ellers er jo Octopus et morsomt navn på en katt. - eller hva med: Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå