Gå til innhold

Fikk du flere enn ett barn for din egen del eller for

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har litt lyst til å spørre, i lys av den andre tråden som handler om det å få unger er oppskrytt eller ei: Dere som har flere enn ett barn, fikk dere flere primært for deres egen del eller først og fremst for å gi 1. barnet søsken?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_aida_*
Skrevet

Begge deler var viktig for meg. Jeg hadde lyst til å ha flere enn et barn fordi jeg selv er oppvokst som enebarn. Jeg ønsket å gi ungene mine en mulighet til noe jeg selv savner.

Skrevet

Jeg vil ha flere barn først og fremst for min egen del! Men det er selvsagt positivt at de får søsken. Vil ha minst tre...

Skrevet

Vi fikk barna våre rett og slett fordi vi hadde lyst på barn.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har litt lyst til å spørre, i lys av den andre tråden som handler om det å få unger er oppskrytt eller ei: Dere som har flere enn ett barn, fikk dere flere primært for deres egen del eller først og fremst for å gi 1. barnet søsken?

Vi har ett barn, men har et inderlig ønske om ett eller to til. Både for vår egen del og for å gi datteren vår søsken. Men har nå vært gjennom 8 prøverørsforsøk uten å lykkes. Så for oss blir det å glede oss over barnet vi var så heldige å få. Ser at hun har det bra selv om hun er enebarn. Så det er ikke alltid man kan bestemme antallet selv....

Skrevet

Begge deler! Men hadde vi ikke ønsket flere barn, hadde vi jo ikke fått et til da. For meg var det å få barn det samme som å bestemme seg for å få minst to (hvis vi kunne bestemme det da). synes folk fortjener søsken!

Skrevet

Begge deler.

Er selv enebarn. Kan være stusselig. Har lyst på 3-4 barn.

Skrevet

Vi ønsker i utgangspunktet flere barn, så får vi se om vi får det til. Vi ønsket oss barn for vår egen del, fordi vi vil ha "den typen familie". Synes at det er en fin måte å leve livet på. (Vanskelig å forklare... :sjenert: )

For barnets del ønsker jeg at det skal få vokse opp med søsken som ikke er så langt unna i alder. Har selv vokst opp med søsken der det var mange år mellom oss, sånn at man nesten kan si at vi har vokst opp som enebarn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...