Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #21 Skrevet 11. juni 2008 Hobbyer: - karate - vektløfting - friluftsliv (gå i fjellet <3) - lese bøker (da særlig fantasy, men også historiske romaner og bøker skrevet for lenge lenge siden) - pianospilling (kun klassisk) Interesser: - kampsport - litteratur - vampyrer - musikk - filmer - matematikk - fysikk (naturvitenskap generellt i grunnen) - programmering (java, c++, python) - historie (eldre sådann)
Gjest vimselot Skrevet 11. juni 2008 #22 Skrevet 11. juni 2008 Jeg tegner (akt) og maler (mest abstrakt), driver og lager collage noen ganger, har en skuffe fylt med dikt, leser mye, rir av og til, står frivillig mye ved komfyren, passer andres bikkjer og fungerer som en slags gratis kennel fordi jeg ikke vil ha det fulle ansvaret for egen hund, friluftsliv og en del uteliv i perioder...(det siste er ikke akkurat noen interesse, det kan bli vel mye noen ganger) Har en del andre interesser også, men dette kom jeg på i farta.
Jigva Skrevet 11. juni 2008 #23 Skrevet 11. juni 2008 Jeg maler, Lager smykker, Skriver noveller Interesser dans dyr skyting Matlagning
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #24 Skrevet 11. juni 2008 Hobbyer Snorkle/Dykke Male Scrapbooking Fiske Lage smykker, (for det meste makramè) Skrive, drømmen er å gi ut en roman, men det er nok lang vei å gå for å få den ut Shoppe Trene Interesser Barn Mote Interiør Make-up og hudpleie
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2008 #25 Skrevet 11. juni 2008 Hobbyer Snorkle/Dykke Male Scrapbooking Fiske Lage smykker, (for det meste makramè) Skrive, drømmen er å gi ut en roman, men det er nok lang vei å gå for å få den ut Shoppe Trene Interesser Barn Mote Interiør Make-up og hudpleie Mine hobbyer / interesser er: Pilates Kampsport Fiske Sleksforskning Eldre historie Religion
absinthia Skrevet 11. juni 2008 #26 Skrevet 11. juni 2008 Jammen synd vi ikke kan dra på fisketur dere. Det er jo en hel haug som liker å fiske!
Skade Skrevet 12. juni 2008 #27 Skrevet 12. juni 2008 Mine hobbyer er som følger: Håndarbeid (strikking, hekling, brodering) Maling Friluftsliv (fiske, fotturer +++) Hund
Aeryn Skrevet 13. juni 2008 #28 Skrevet 13. juni 2008 Bøker, samler på bøker og leser skjønn- og faglitteratur Musikk, spiller selv og hører på Data, bygge, programmere ++ Håndarbeid, strikke og brodere Dyr, spesielt katter
Agurk Skrevet 14. juni 2008 #29 Skrevet 14. juni 2008 - hester/ridning - trene - spille squash - reise - fotball - krim - matlaging og bake kaker - dekorere lys - venner - være med mannen og datteren min - male bilder - fikse mine og andres negler - hår/ make up - mannfolk
Gjest Gjest_Ana_* Skrevet 14. juni 2008 #30 Skrevet 14. juni 2008 - håndarbeid (brodering, søm) - småhobbyaktiviter med barn - kryssord - bøker (romaner med sterke kvinneskikkelser som hovedperson...) - tall, regnskap, økonomi - fotografering og lage flotte fotoalbumer - friluftsliv (telttur, topptur, fiske, hyttetur, kjentmannsposter etc) - lærdom/utdanning/kurs - familiehygge - oppussing av hus/hjem - hund, katt - kortspill
cilipili Skrevet 14. juni 2008 #31 Skrevet 14. juni 2008 (endret) - Kunst; se på kunst, utøve kunst.. - Bøker - Musikk - Venner - Familie - Interiør - Politikk - Matlaging - Språk - Religion - Blomster - Reiser; særlig storby/kunsthistoriske reiser Endret 14. juni 2008 av cilipili
Ariel Simone Skrevet 21. oktober 2010 #32 Skrevet 21. oktober 2010 ser denne er litt gammel, men hadde tenkt å lage en slik tråd, tenkte å bare svare her. har lyst på nye hobbyer og trenger litt tips:) mine er: lage ting, smykker, male og dill trening kosthold sterk psyke makeup, hudpleie og hår miljø friluftsliv musikk film bøker spill sex design og interiør arkitektur mat Har lyst å begynne med: klarting fotografering :)
Gjest -L- Skrevet 21. oktober 2010 #33 Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Interresser: Filosofi Evolusjons psykologi Psykologi Sosiale dynamikker Venner og Familie Hobbyer: Sjakk Volleyball Gaming--> Pc, Xbox. Sjakk Kvinneguiden Trening Yay :D. Endret 21. oktober 2010 av -L-
Gjest Applecore Skrevet 21. oktober 2010 #34 Skrevet 21. oktober 2010 Hobbyer: Tegning (med blyant/blekk/digitalt) Gaming Foto Skriving Rollespill (type d&d) Samler på hatter, hansker og gamle bøker Interesser: Tegneserier Pc Gaming Litteratur Historie Dyr Kunst Fantasy Sci-fi Musikk Film Vitenskap Psykologi Reising M.m.
Anglofil Skrevet 22. oktober 2010 #35 Skrevet 22. oktober 2010 Mine hobbyer er: Trening på treningsstudio (styrketrening m.m) Karate/kampkunst Pilates/Yoga Scrapbooking Frivillig arbeid i Røde Kors Politisk arbeid Tegning Maling Lese Fotografer Skrive dikt Reising Surfing på nettet Interesser: Film - spesielt gamle klassikere Musikk Politikk Lavkarbo Litteratur Foto Historie Vitenskap Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå