The Kitten Skrevet 10. juni 2008 #1 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Hei alle sammen Som emnetittelen sier lurer jeg på hva hobbyene og interessene deres er? Det er kanskje litt uvanlig å skille mellom de to, :klø: men jeg gjør det nå likevel Mine hobbyer er: Dykking Fekting Fotografering Lesing Matlaging Svømming Mine interesser er: Astronomi Dyr Politikk Språk Ellers liker jeg å være med venner, se filmer, feste og reise, men jeg regner ikke det som hobbyer eller interesser. Sånn, jeg tenkte det kunne være kjekt å se om flere har de samme hobbyene / interessene som meg Hilsen The Kitten:banantroll: Endret 10. juni 2008 av The Kitten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora Austalis Skrevet 10. juni 2008 #2 Del Skrevet 10. juni 2008 Hei alle sammen Som emnetittelen sier lurer jeg på hva hobbyene og interessene deres er? Det er kanskje litt uvanlig å skille mellom de to, :klø: men jeg gjør det nå likevel Mine hobbyer er: Dykking Fekting Fotografering Lesing Matlaging Svømming Mine interesser er: Astronomi Dyr Politikk Språk Ellers liker jeg å være med venner, se filmer, feste og reise, men jeg regner ikke det som hobbyer eller interesser. Sånn, jeg tenkte det kunne være kjekt å se om flere har de samme hobbyene / interessene som meg Hilsen The Kitten:banantroll: Mine hobbyer / interesser er: Lese Økonomi Dyrevelferd Trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Isabell_* Skrevet 10. juni 2008 #3 Del Skrevet 10. juni 2008 Mine hobbyer er: Bake Løse sudoku Skrive noveller og dikt Vennlig hilsen Isabell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bare på besøk_* Skrevet 10. juni 2008 #4 Del Skrevet 10. juni 2008 Mine hobbyer er: Bake Løse sudoku Skrive noveller og dikt Vennlig hilsen Isabell Har mange hobbyer men om eg skal velge ein må det bli brevvenninnene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 10. juni 2008 #5 Del Skrevet 10. juni 2008 Mine hobbyer er: Dykking Fekting Fotografering Lesing Matlaging Svømming Mine interesser er: Astronomi Dyr Politikk Språk Mine hobbyer er: Fluebinding Fiske Friluftsliv Akvarellmaling Spille gitar og synge Rollerblades Er ivrig konsertgjenger (Ridning og hest.. men får nesten ikke brukt tid på dette pga. avstander, mye å gjøre, barn osv..) Interesser: Barn Dyr Litteratur Planter Musikk Filosofering Formingsaktiviteter Ellers liker jeg å gå ut, være med venner, være sammen med familien, være ute og leke (morsom syssel som man har alibi for når man har små barn) og helt sikkert en rekke andre ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løpegutt Skrevet 10. juni 2008 #6 Del Skrevet 10. juni 2008 Hva er forskjellen på Hobbyer og Interesser? Det som vanligvis opptar meg og får meg helt oppslukt kan være: -Musikk -Film -Bøker -Spill -Sex -Tegning -Forum og nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 10. juni 2008 #7 Del Skrevet 10. juni 2008 Hobbyer og interesser: - friluftsliv - fiske - fotografering (får snart nytt kamera!) - sangskriving og synging - musikk - dyr - trening - mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løpegutt Skrevet 10. juni 2008 #8 Del Skrevet 10. juni 2008 Dyr har jeg fått nok av for et helt liv ettersom jeg er fra gård. Men det hoppet verdens artigste katt inn vinduet mitt her forleden dag og den har funnet seg så gått til rette at den har blitt her siden. Katter er virkelig koslige dyr Nesten så jeg synest litt synd på den ettersom jeg snart flytter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peachbud Skrevet 10. juni 2008 #9 Del Skrevet 10. juni 2008 Hobbyer: Å trene; Aerobic, dans, svømming, løping, sykling. Skjønnlitteratur Interesser: Feminisme/kjønnsforskning Mote Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 10. juni 2008 #10 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Hobby og interesser: Miljøvern Dyrevern Samfunn/sosiologi Religion Dataspill Hunder Dyr og natur generelt Harry Potter Final Fantasy Endret 10. juni 2008 av Tabris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flaggermusa Skrevet 10. juni 2008 #11 Del Skrevet 10. juni 2008 Mine hobbyer og interesser er: Scrapbooking Decoupage Maling Fotografering Katter Fiske Reise Musikk Lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 10. juni 2008 #12 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg slår det også sammen, så mine hobbyer og interesser er: Dyrevern Hunder Musikk Nyere historie Russisk Å bli brun (litt sesongbetont, men like fullt en hobby ) Tegne og designe møbler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_lam Skrevet 10. juni 2008 #13 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) -Formingsaktiviteter/håndarbeid -Barn -Fotografering -Tegne - Designe- klær, interiør etc -Dans -Svømming -Samfunn -Psykologi -Bøker -Filosofi -Selvutvikling -Kakedekorasjon -Matlaging -Strikke -Hekle -Sy -Språk -Mennesker -Musikk i mer eller mindre grad, for jo ikke tid til å holde på med alt jeg ønsker siden tiden og økonomien ikke strekker. Det er dyrt med hobby/interreser Endret 10. juni 2008 av lille_lam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 10. juni 2008 #14 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Mine: - kunst (maler litt selv, men også det å gå til utstillinger/museer, lese om teori og kunsthistorie) - musikk (stor del av livet mitt, liker mye elektronisk, men også en del akustisk i det siste - musik som har sjel) - foto (har ikke noe 'proff' kamera og har ikke særlig kunstneriske ambisjoner, men liker å ta bilder, tar mange og får en del skryt fra venner) - bøker (er en lesehest, ingenting å gjøre med det, leser i snitt 1-2 bøker per uke, men forakter kiosk-litteratur) - dataspill (rpg og turn-based strategi) - film (liker en del forskjellig, men gjerne litt mindre holliwood) - tur/friluft (en av mine nyere interesser, det innebærer også trening for å ha nok styrke/kondisjon å gå lengre turer) - å snakke og diskutere (om hva som helst og når som helst og hvor som helst) - ah.. glemte design og interiør (men det er for øvrig opp i hodet jeg lager planer for min framtidig hjem) - loppemarkeder (kan grave rundt for evigheter for kule retro-vesker og bøker og plater - har funnet masse kult!) Dvs, ingenting veldig annerledes enn de fleste Jeg er et default-menneske Endret 10. juni 2008 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 10. juni 2008 #15 Del Skrevet 10. juni 2008 Oi! Mye interessant her- fiffig at så mange liker å fiske, det gjør jeg også, særlig på sommeren. Mine interesser/hobbier: Snowboard-kjøring Sykling Gå turer Film Reising (samt å lese mye reiselitteratur) Fiske Astronomi Politikk (akkurat nå: det am. valget) Vær og uvær, værfenomener Fotball; gå på fotballkamper (og glane på EM-kamper på tv nå for tida) Viner Urter Matlaging Det er sikkert mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2008 #16 Del Skrevet 10. juni 2008 Raker alt sammen til en pulje jeg: Kjøre bil Reise Tegne / male Friluftsliv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visiter Skrevet 10. juni 2008 #17 Del Skrevet 10. juni 2008 Musikk! Altså... Jeg liker å samle på, lese om og lytte til musikk, og til dels spille selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 10. juni 2008 #18 Del Skrevet 10. juni 2008 ..og fotball så klart! Den må ikke glemmes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visiter Skrevet 11. juni 2008 #19 Del Skrevet 11. juni 2008 Nei, det er klart. Fotball også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
she83 Skrevet 11. juni 2008 #20 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg deler opp hobbyene mine litt jeg, i de jeg faktisk driver med til vanlig, og de jeg prøver å drive med. :gjeiper: Hobbyer til vanlig: - slektsgranskning (gøy gøy gøy) - bildebehandling i Photoshop - hekling Hobbyer jeg skulle ønske jeg kunne drive mer med: - søm (har symaskin, kan ikke sy) - hardangersøm (kan litt, ikke mye) - lage hjemmeside (holder på, men ser ikke proft nok ut) - spille trompet (får vente til vi flytter inn i en enebolig ja) Interesser: - krim!! (å lese eller se på altså, ikke bedrive) - kunst og håndverk (slår det sammen i ei mølje) - religion - mat - enkelte tv-serier - lese historiske romaner Det var litt om meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå